Springar Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kvinne 43, 3 barn, svært god form, trenar 3-4g i veka siste 15år, spring 1/2maraton og motbakkeløp, lett forhøga bodtrykk. ca. 80-140 siste 12år, ikkje plaga av dette,normal vekt,kvilepuls 35-40, hyppige ekstraslag ved låg puls siste 4 månader, oppstod plutseleg og har sidan vedvart, 24t Ekg slo også fast dette, ultralyd/ecco fin, tek ein 0,25mg Selo-Zoc pr.dag, merkar inga endring ved å ta desse, kanskje noko lågare puls større delar av dagen? Har trena roleg med låg intensitet og utan harde intervall siste 4 mnd, ikkje delteke i konkurransar.Spørsmåla mine er om det er hensiktsmessig å halda fram med medisinering, om eg burde ta arbeids-Ekg og om eg kan auka intensitet på trening og delta i konkurransar igjen sjølv om ekstraslaga er der ved kvile? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241334-ekstraslag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.