Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kvinne 43, 3 barn, svært god form, trenar 3-4g i veka siste 15år, spring 1/2maraton og motbakkeløp, lett forhøga bodtrykk. ca. 80-140 siste 12år, ikkje plaga av dette,normal vekt,kvilepuls 35-40, hyppige ekstraslag ved låg puls siste 4 månader, oppstod plutseleg og har sidan vedvart, 24t Ekg slo også fast dette, ultralyd/ecco fin, tek ein 0,25mg Selo-Zoc pr.dag, merkar inga endring ved å ta desse, kanskje noko lågare puls større delar av dagen? Har trena roleg med låg intensitet og utan harde intervall siste 4 mnd, ikkje delteke i konkurransar.Spørsmåla mine er om det er hensiktsmessig å halda fram med medisinering, om eg burde ta arbeids-Ekg og om eg kan auka intensitet på trening og delta i konkurransar igjen sjølv om ekstraslaga er der ved kvile?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241334-ekstraslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...