Gjest Nokia 6280 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 skal vi bruke * bluss * Den helvetes mobilen min (Nokia 6280) er helt på jordet ..... Venninna mi har bursdag i morgen, hun er lagt inn med bursdag 11. august, kl 0900 dukket meldingen opp om at hun har bursdag 12.august !!!!! Kalenderen på telefonen viser at det er fredag 11. august idag ..... Telefonen er innstilt på GMT +1 ...... Meldingsentralen viser også helt feil klokkeslett ...... Jeg har sagt ifra til Tele2, de skulle sende meg en returkonvolutt så skulle de teste og sjekke.... men puuuuh da blir ALLE mine dataer HELT BORTE igjen ...... ALT må legges inn på nytt ..... og nå har jeg INGEN "gammel" telefon å hente opplysningene fra ((( 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Det er torsdag 10.august i dag, men det har ingenting med GMT å gjøre. Vi er GMT+1, og klokken er nå ca 11.30... 0 Siter
Mistera Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Mener du da kontakter som er lagret på telefonen? Da kan du bare kopiere alle kontaktene dine slik at de legger seg på Sim kortet ditt:) 0 Siter
Gjest Nokia 6280 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Mener du da kontakter som er lagret på telefonen? Da kan du bare kopiere alle kontaktene dine slik at de legger seg på Sim kortet ditt:) Jammen på telefonen min så kan jeg legge mange opplysninger om hver kontakt på en og samme, generelt tlf.nr., mobilnr., kontor tlf.nr. osv osv ..... kopieringen tar kun med seg et tlf.nr. pr pers. Når jeg setter inn SIM-kortet igjen i ny tlf. er det bare surr og rot. Alt i kalenderen blir også slettet. Så nei, det er ikke bare å kopiere å tro at alt blir som før , såpass mange ganger har jeg byttet telefoner at det vet jeg . 0 Siter
Mistera Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jammen på telefonen min så kan jeg legge mange opplysninger om hver kontakt på en og samme, generelt tlf.nr., mobilnr., kontor tlf.nr. osv osv ..... kopieringen tar kun med seg et tlf.nr. pr pers. Når jeg setter inn SIM-kortet igjen i ny tlf. er det bare surr og rot. Alt i kalenderen blir også slettet. Så nei, det er ikke bare å kopiere å tro at alt blir som før , såpass mange ganger har jeg byttet telefoner at det vet jeg . Hmmm... da vet ikke jeg:) annet enn at du må ta gamlemåten i bruk:S eller dataen, føre opp alle og skrive de inn igjen:( 0 Siter
Gemini Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jammen på telefonen min så kan jeg legge mange opplysninger om hver kontakt på en og samme, generelt tlf.nr., mobilnr., kontor tlf.nr. osv osv ..... kopieringen tar kun med seg et tlf.nr. pr pers. Når jeg setter inn SIM-kortet igjen i ny tlf. er det bare surr og rot. Alt i kalenderen blir også slettet. Så nei, det er ikke bare å kopiere å tro at alt blir som før , såpass mange ganger har jeg byttet telefoner at det vet jeg . Hva med å ta en backup på pc-en da? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=nokia+backup+software Jeg må understreke at jeg aldri har eid en Nokia, så jeg har ikke prøvd ut noen av de programmene selv. 0 Siter
Gjest Nokia 6280 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Hva med å ta en backup på pc-en da? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=nokia+backup+software Jeg må understreke at jeg aldri har eid en Nokia, så jeg har ikke prøvd ut noen av de programmene selv. takk, det kan jeg prøve på. 0 Siter
Femma Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jammen på telefonen min så kan jeg legge mange opplysninger om hver kontakt på en og samme, generelt tlf.nr., mobilnr., kontor tlf.nr. osv osv ..... kopieringen tar kun med seg et tlf.nr. pr pers. Når jeg setter inn SIM-kortet igjen i ny tlf. er det bare surr og rot. Alt i kalenderen blir også slettet. Så nei, det er ikke bare å kopiere å tro at alt blir som før , såpass mange ganger har jeg byttet telefoner at det vet jeg . Tipper du fikk med en CD, med programvare da du kjøpte telefonen. (pcsuite) Der kan du ta backup. Du finner det også her: http://www.nokia.no/support/software/pcsuite.php 0 Siter
Gjest Nokia 6280 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Tipper du fikk med en CD, med programvare da du kjøpte telefonen. (pcsuite) Der kan du ta backup. Du finner det også her: http://www.nokia.no/support/software/pcsuite.php jeg har akkurat gjort det, hadde lagt det vekk i esken da jeg kjøpte telefonen og glemt det helt bort, inntil jeg var på vei hjem fra jobb, ahaaaa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.