Gå til innhold

Har dere forslag til

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen sider som både er morsome og intressane å surfe på?

Har gått tom for ideèr her jeg sitter på jobb, og venter på at telefonen skal kime:) Men gjør den det? Nei:(

Videoannonse
Annonse
Gjest finn.no
Skrevet

:) jeg sitter også på jobb idag, det er så stille og rolig.

Jeg har DOL oppe og Finn.no :), leiter etter en "stor" fin campingvogn m/PENTA-fortelt .... og BILLIG selvfølgelig :), tenkte vi skulle prøve å "bosette" oss på en campingplass å prøve det "livet" til neste år.

Gjest mye spennende der
Skrevet

illvit.com

(nettsiden til illustrert vitenskap)

Skrevet

Siden jeg vet du er dyreverns "dude";) så :

www.wwf.no

www.fivh.no

Du vet vel av de, men tenkte å tipse allikevel.

Der finner du også masse linker til andre miljø sider!

er du forresten opptatt av øko mat, miljø generell osv, eller er det mest dyrevern?

Klem!

Skrevet

Siden jeg vet du er dyreverns "dude";) så :

www.wwf.no

www.fivh.no

Du vet vel av de, men tenkte å tipse allikevel.

Der finner du også masse linker til andre miljø sider!

er du forresten opptatt av øko mat, miljø generell osv, eller er det mest dyrevern?

Klem!

:) jeg spiser endel øko mat, har slått meg på toasted beef, som er sopp igrunnen:) kjempegodt:)

Jeg er dyrverner, og kjemper også for miljøet:)

Jeg har selvfølgelig andre ting jeg brenner for.

Og så er jeg "dudine";)

Skrevet

:) jeg sitter også på jobb idag, det er så stille og rolig.

Jeg har DOL oppe og Finn.no :), leiter etter en "stor" fin campingvogn m/PENTA-fortelt .... og BILLIG selvfølgelig :), tenkte vi skulle prøve å "bosette" oss på en campingplass å prøve det "livet" til neste år.

Finn.no er en bra side, liker å sitte å se på leiligheter ig hus der:) da spes de som er litt for dyre, og drømme meg bort i bildene, og alt hva krims krams folk kan finne på å selge:D

Skrevet

www.rogerebert.com

Hmmmm... forsøker du å lure meg nå:P

Skrevet

illvit.com

(nettsiden til illustrert vitenskap)

:) ja der ja... der finner jeg nok mye spennende:)

Takker

Skrevet

:) jeg spiser endel øko mat, har slått meg på toasted beef, som er sopp igrunnen:) kjempegodt:)

Jeg er dyrverner, og kjemper også for miljøet:)

Jeg har selvfølgelig andre ting jeg brenner for.

Og så er jeg "dudine";)

dudine blir det selvfølgelig ja:)

Jeg visste jo at du er kvinne, men kom ikke på ett kvinnelig ord av dude;)

Jeg prøver også å spise mest mulig økomat. Men er ikke all verden utvalg i norge ennå (i forhold til andre land...), men det kommer mer og mer!

Men er ingen fanatisker da...Burde vel vært flinkere. Bl.a drikker jeg en del pepsi max, det er vel ikke særlig miljøvennlig mtp flasker, kunstige stoffer osv...

Og kjøper selvfølgelig MaxHavelaar og Fairtrade produkter der det er mulig...:)

Skrevet

Hmmmm... forsøker du å lure meg nå:P

Nope.

Siden (såfremt jeg skrev adressen korrekt) er til hjemmesiden til USAs mest profilerte filanmelder, med 40 års fartstid i bransjen elns.

Og han er god - svært god. Blant de få filmkritikere som ser på en film ut fra hva den er; slik at gode grøssere like gjerne kan få full score hos ham som gode iranske dramafilmer.

Og som også kan ta frem slaktekniven på storfilmer med profilerte skuespillere og store budsjetter om filmen er dårlig.

Skrevet

www.woophy.com

(World Of PHotographY)

Denne er bankers når jeg trenger å få tiden til å gå.

Verdenskart hvor hver lille firkant representerer en by/sted hvor medlemmer har lagt inn bilder.

Det legges inn mellom 300 og 600 nye bilder hvert døgn.

Skrevet

Nope.

Siden (såfremt jeg skrev adressen korrekt) er til hjemmesiden til USAs mest profilerte filanmelder, med 40 års fartstid i bransjen elns.

Og han er god - svært god. Blant de få filmkritikere som ser på en film ut fra hva den er; slik at gode grøssere like gjerne kan få full score hos ham som gode iranske dramafilmer.

Og som også kan ta frem slaktekniven på storfilmer med profilerte skuespillere og store budsjetter om filmen er dårlig.

Filanmelder? Eller filmanmelder? ;o)

Skrevet

Filanmelder? Eller filmanmelder? ;o)

Filmanmelder ja.

Dog midlertidig ute av drift, fant jeg ut når jeg sjekket siden hans nå.

Men, ligger en del tusen anmeldelser fra tidligere der og; mye interessant lesning om man er filminteressert.

Samt en del småhistorier - blant annet en søt liten sak om hvordan Ebert er skyldig i å ha skapt karrieren til Oprah Winfrey.

Skrevet

www.woophy.com

(World Of PHotographY)

Denne er bankers når jeg trenger å få tiden til å gå.

Verdenskart hvor hver lille firkant representerer en by/sted hvor medlemmer har lagt inn bilder.

Det legges inn mellom 300 og 600 nye bilder hvert døgn.

Morsom side!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...