Gå til innhold

Her skulle Gro Dahle ha vøri, Kal! :-)

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Vi syntes de var strenge, men det var bare barnemat i forhold til det dere opplevde.

Da vi skulle fly hjem igjen (Air France), så ble det sprøytet med insektsgif i hele kabinen. Det var så mye at vi ble sittende å hoste lenge, selv om ingen av oss var asmatikere. Opplevde dere også det?

Nei det må være noe nytt :). Vi kjørte hjem med SAS såvidt jeg kan huske.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• fei1365380229

10

• flisa

9

• GoodTimes

2

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Pass etc skal oppbevares i gjennomsiktig plastpose, sto det et sted.

Tenker at innen kort tid flyr vi alle rundt med slike "jeg reiser alene-poser" på brystet. Kjempstas å reise med gamle gubber på jobben med tampongene dinglende rundt halsen på den måten der......;-)

Så da er det ikke lenger lov å ha 5 kg håndbagasje da eller? Alt må i gjennomsiktige poser, ingenting i lommen heller?

Jeg tror jeg må få en legeerklæring på disse medisinene mine og kanskje ringe flyselskapet å høre, de er jo livsnødvendige og jeg tviler på at jeg er den eneste som trenger medisiner. Kan nesten ikke smake på dem på hver innsjekking heller da får jeg jo overdose :)

Skrevet

Så da er det ikke lenger lov å ha 5 kg håndbagasje da eller? Alt må i gjennomsiktige poser, ingenting i lommen heller?

Jeg tror jeg må få en legeerklæring på disse medisinene mine og kanskje ringe flyselskapet å høre, de er jo livsnødvendige og jeg tviler på at jeg er den eneste som trenger medisiner. Kan nesten ikke smake på dem på hver innsjekking heller da får jeg jo overdose :)

Ja, ihvertfall hvis du skal fly fra London med det første er det null hpndbagasje, det lille som er lov (pass, penger, tamponger, flybilletter, medisiner) i plastpose, og ellers ingenting....

For reiser fra andre flyplasser må man nesten bare vente og se an utviklingen, og forhøre seg kort tid før avreise.

Skrevet

Pass etc skal oppbevares i gjennomsiktig plastpose, sto det et sted.

Tenker at innen kort tid flyr vi alle rundt med slike "jeg reiser alene-poser" på brystet. Kjempstas å reise med gamle gubber på jobben med tampongene dinglende rundt halsen på den måten der......;-)

Hvem bryr seg da vel om man må vise frem an tampong? Alle damer bruker da sånt? Flauere om man har en kondom der...

Skrevet

Hvem bryr seg da vel om man må vise frem an tampong? Alle damer bruker da sånt? Flauere om man har en kondom der...

Med mindre man har planer om å være med i 10 000 meterskluben trenger man ikke kondomer under en flyreise, så man kan trygd legge fra seg dem i kofferten.

Selv om tamponger er noe "alle" damer bruker, så kan jeg faktisk styre meg for å flæshe det på en jobbreise, ja! Har bl.a. vært på jobbreiser hvor man blir møtt på flyplassen av en lokal representant som man ikke kjenner fra før. Jeg ville synes det var svært privat å ha bind og tamponger dinglene rundt halsen idet man hilser på en ukjent person fra en hel annen kultur....! ;-)

Skrevet

Flyselskapene burde straks gå over til å servere kald, finmost suppe, som inntas via plastsugerør! ;-)

På den måten blir det null bestikk og heller ingen varm mat å kaste i fleisen på betjeningen.....

Har også hørt at folk har fått kjøpe swiss army knife i tax free'en før ombordstigning.....

Pøh, å lage en bombe ut av et plastsugerør og en tallerken er vel ingen sak for McGyver. Godt han ikke er terrorist...

;o)

Skrevet

Pøh, å lage en bombe ut av et plastsugerør og en tallerken er vel ingen sak for McGyver. Godt han ikke er terrorist...

;o)

Visste ikke at McGyver var en slik blanding av Petter Smart og Inspektør Gadget!! ;-)

Skrevet

Visste ikke at McGyver var en slik blanding av Petter Smart og Inspektør Gadget!! ;-)

Åjoda. Han kan lage et helikopter av en sikkerhetsnål og en q-tip. Kanskje styrken sitter i den raffe sveisen?

Skrevet

Med mindre man har planer om å være med i 10 000 meterskluben trenger man ikke kondomer under en flyreise, så man kan trygd legge fra seg dem i kofferten.

Selv om tamponger er noe "alle" damer bruker, så kan jeg faktisk styre meg for å flæshe det på en jobbreise, ja! Har bl.a. vært på jobbreiser hvor man blir møtt på flyplassen av en lokal representant som man ikke kjenner fra før. Jeg ville synes det var svært privat å ha bind og tamponger dinglene rundt halsen idet man hilser på en ukjent person fra en hel annen kultur....! ;-)

"Med mindre man har planer om å være med i 10 000 meterskluben trenger man ikke kondomer under en flyreise, så man kan trygd legge fra seg dem i kofferten."

Det var jo liksom det som var poenget mitt da. DERFOR ville det vært flauere å ha med.

"Selv om tamponger er noe "alle" damer bruker, så kan jeg faktisk styre meg for å flæshe det på en jobbreise, ja! Har bl.a. vært på jobbreiser hvor man blir møtt på flyplassen av en lokal representant som man ikke kjenner fra før. Jeg ville synes det var svært privat å ha bind og tamponger dinglene rundt halsen idet man hilser på en ukjent person fra en hel annen kultur....! ;-)"

Da har du et problem...

Skrevet

Ja, jeg har litt gåsehud her jeg sitter, min mor og stefar og stesøster skulle nemlig til London i dag. De sitter på Torp og venter på nærmere beskjed...

jeg hadde vært glad om de bestemte seg for å snu...

Skrevet

Ja, jeg kjenner også et par som har gjort det - pumpet ut melk og gitt på flaske. Men jeg antar at dette er den gruppen mødre med færrest representanter! ;-)

Naboen min driver med det nå. Barnet var så lite at det ikke greide å suge fra puppen.

Skrevet

"Med mindre man har planer om å være med i 10 000 meterskluben trenger man ikke kondomer under en flyreise, så man kan trygd legge fra seg dem i kofferten."

Det var jo liksom det som var poenget mitt da. DERFOR ville det vært flauere å ha med.

"Selv om tamponger er noe "alle" damer bruker, så kan jeg faktisk styre meg for å flæshe det på en jobbreise, ja! Har bl.a. vært på jobbreiser hvor man blir møtt på flyplassen av en lokal representant som man ikke kjenner fra før. Jeg ville synes det var svært privat å ha bind og tamponger dinglene rundt halsen idet man hilser på en ukjent person fra en hel annen kultur....! ;-)"

Da har du et problem...

"Det var jo liksom det som var poenget mitt da. DERFOR ville det vært flauere å ha med."

Tviler på om dem som søker medlemsskap i den klubben bryr seg så veldig om andre ser kondomene dere.

"Da har du et problem... "

Ok. Jeg bøyer meg i støvet for slik overbevisende retorikk! ;-)

Skrevet

Det er NÅ du også skal bestille deg en sånn:

http://www.thekeeperinc.com/

jeg har ikke fått min enda...

Skrevet

Tja.... hittil har jeg kun blitt påvirket av Atene til å kjøpe Sorel sko.... Men hevm vet - kanskje den koppen blir det neste?! ;-)

Skrevet

Men åssen blir det med fortolling og sånt?

Jeg tror jeg skal bestille en jeg også! Men: den engelsken min duger ikke.

Skrevet

Men åssen blir det med fortolling og sånt?

Jeg tror jeg skal bestille en jeg også! Men: den engelsken min duger ikke.

Jeg regner med jeg må beale toll også - enda blir det billigere, antar jeg, enn å kjøpe den i Norge - dessuten slipper man jo bind/tamponger i årevis...

Skrevet

"Det var jo liksom det som var poenget mitt da. DERFOR ville det vært flauere å ha med."

Tviler på om dem som søker medlemsskap i den klubben bryr seg så veldig om andre ser kondomene dere.

"Da har du et problem... "

Ok. Jeg bøyer meg i støvet for slik overbevisende retorikk! ;-)

Ikke sånt man reklmaere med fremfor sjefen vel? At man vil ha et knull i et fly.

Men fatter du er for gammel til å ta spøk, men tror stadig du selv driver med det. Takk og farvel.

Skrevet

Ikke sånt man reklmaere med fremfor sjefen vel? At man vil ha et knull i et fly.

Men fatter du er for gammel til å ta spøk, men tror stadig du selv driver med det. Takk og farvel.

Gamlehjemmet neste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...