Gjest Violsa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1416955.ece hvis disse sikkerhetstiltakende blir værende? hvem gidder og fly. Blir bare mas og stress. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 oops..så ikke det forrige innlegget jeg.. trodde det bare handlet om sommerferie i sandefjord eller noe.. hehe 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 oops..så ikke det forrige innlegget jeg.. trodde det bare handlet om sommerferie i sandefjord eller noe.. hehe LOL!! :-) Det "verste" er ikke prøvesmakingen synes jeg, men at man ikke får hatt med seg noe ombord på flyet. Jeg har alltid med masse stæsj når jeg reiser på familietur med fly..... 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 LOL!! :-) Det "verste" er ikke prøvesmakingen synes jeg, men at man ikke får hatt med seg noe ombord på flyet. Jeg har alltid med masse stæsj når jeg reiser på familietur med fly..... ja.. Og jeg har elsket å fly. Rett og slett vært kos og morsomt. Nå blir det bare sikkerhet. Jeg har alltid hatt med meg toaltettmappe med sminke og alt sånn så jeg har fresjet meg opp når jeg har kommet til australia..laptoper og gud vet hva. Trist. Terroristene har faktisk vunnet. Men er vel bedre enn å dø. Men trist det er blitt sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.