Gå til innhold

FU: Screening på flyplasser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med å sjekke 80 år gamle olga sin baggasje og håndbaggasje,rulator etc like nøye som beskrivelsen av fleste terrorister . unge muslimske menn av asiatisk,midtøsten aktig utseende?

På israelske flyplasser så sjekker de de som er mistenksomme. Ikke alle.

Det går ikke at det skal sjekke alle.Det vil lamme flytrafikken. Og er bortkastet tid.

Videoannonse
Annonse
Gjest best med sjekking
Skrevet

Kanskje noen har gjemt noe i rullatoren mens hun var på do?

Gjest Aviaana
Skrevet

Kanskje av den grunn at de som tror selv at de kan virke mistenksomme gjemmer sine illegale ting hos folk som normalt ikke ville blitt stoppet?.

Derfor kan de true en eldre dame til å bringe med seg stoff og våpen. Det samme med små barn.

Skrevet

Tipper at de på flyplassene i Israel sjekker de mistenkelige, ikke de mistenksomme!

Tror i hvert fall

Skrevet

For en del år tilbake ble en gravid, britisk dame stoppet med en bag hvor det var gjemt sprengstoff i en skjult bunn. Hun skulle på flytur for å besøke han som var far til barnet hun bar, og var fullstendig uvitende om at hun bar på eksplosiver, langt mindre at det var nettopp barnefaren som hadde utstyrt henne med dette.

Han ofret mer enn gjerne kjæreste og ufødt barn i sin kamp!

Skrevet

Tipper at de på flyplassene i Israel sjekker de mistenkelige, ikke de mistenksomme!

Tror i hvert fall

*S*

Skrevet

Tror i hvert fall

hehe..ja..selvfølgelig. Går litt fort i svingene med skrivingen min til tider.

i går chattet jeg og skulle si at kronene jeg har p0å tennene mine så heeeeeeeeeeeeeeelt naturlig ut. Så greide jeg å skrive at de så helt fake ut isteden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er ikke umulig at 80 år gamle Olga er like fanatisk som sin sønnesønn og derfor tar på seg å gjemme det han måtte trenge i rulatoren sin.

Skrevet

Det er ikke umulig at 80 år gamle Olga er like fanatisk som sin sønnesønn og derfor tar på seg å gjemme det han måtte trenge i rulatoren sin.

jo. men sannsynligheten er vel liten.

I australia har jeg måtttet i tollen flere ganger..

hehe. Jeg som ser så snill og uskyldig ut og så langt fra terrorist eller narkosmugler som det er mulig tror jeg.

I russland sprengte to sorte enker et fly i lufta for noen år siden. Så du har defintivt et poeng.

Men jeg er sint for at det er blitt sånn.

Metalldektrorer og politimenn på amerikanske skoler er vanlig i dag. Ikke pga terror da . men likevel og det synes jeg er trist

Gjest Shira12
Skrevet

Når jeg skulle hjem fra sykehuset etter en operasjon, og ble kjørt i rullestol på Gardemoen, så var de fælt så opptatt av den stolen, brukte en evighet på og scanne den, var ikke sånøye med selve meg virket det som.

Er jo en ypperlig plass til og gjemme unna ting.

Skrevet

jo. men sannsynligheten er vel liten.

I australia har jeg måtttet i tollen flere ganger..

hehe. Jeg som ser så snill og uskyldig ut og så langt fra terrorist eller narkosmugler som det er mulig tror jeg.

I russland sprengte to sorte enker et fly i lufta for noen år siden. Så du har defintivt et poeng.

Men jeg er sint for at det er blitt sånn.

Metalldektrorer og politimenn på amerikanske skoler er vanlig i dag. Ikke pga terror da . men likevel og det synes jeg er trist

Sansynligheten er ikke liten men stor.

Når terrorister vet hva som blir sjekket og ikke sjekket, så vil de selvfølgelig planlegge deretter.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Når jeg skulle hjem fra sykehuset etter en operasjon, og ble kjørt i rullestol på Gardemoen, så var de fælt så opptatt av den stolen, brukte en evighet på og scanne den, var ikke sånøye med selve meg virket det som.

En rullestol kan nok skjule mye. Det er sikkert det samme med krykker.

Det er best å ikke bli paranoid, slik at vi begynner å skule på alle som trenger hjelpemidler!

Gjest damedamen
Skrevet

Det er eksempelvis lett å bruke gamlemor/-fars veske til å smugle noe i.

Skrevet

Det virker som rullestoler er råinteressante. Men puta glemmer de som virkelig er det eneste stedet det der mulig å smugle noe :o)

Skrevet

En rullestol kan nok skjule mye. Det er sikkert det samme med krykker.

Det er best å ikke bli paranoid, slik at vi begynner å skule på alle som trenger hjelpemidler!

Jeg kunne sikkert ha fått med meg 4 kartonger med sigaretter og et par halvflasker i puta:o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kunne sikkert ha fått med meg 4 kartonger med sigaretter og et par halvflasker i puta:o)

Du er nok det ideelle reisefølge i så måte ;-)

Har du en sånn sort spesialpute med luft-totter i?

Skrevet

Kanskje noen har gjemt noe i rullatoren mens hun var på do?

Hihhi, det er vel ikke sikkert at folk med rullator er bedre enn andre. Farmora mi var 80 og smuglet som søren i et faket forkle med masse lommer.

Skrevet

Du er nok det ideelle reisefølge i så måte ;-)

Har du en sånn sort spesialpute med luft-totter i?

Nei, jeg har et annet slag med luft så det er bare å slippe ut lufta og putte ting innenfor trekket.

Tro om noen tollere leser dette? Da får de i så fall masse jobb med løfting og herjing for å få mange som ikke kommer ut av stolen sjøl, ut.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg har et annet slag med luft så det er bare å slippe ut lufta og putte ting innenfor trekket.

Tro om noen tollere leser dette? Da får de i så fall masse jobb med løfting og herjing for å få mange som ikke kommer ut av stolen sjøl, ut.

Du skal se de innfører nye rutiner etter å ha lest her, hehe.

Skrevet

Du skal se de innfører nye rutiner etter å ha lest her, hehe.

Da vet vi hvem som har skylda, i hvert fall kan jeg ikke skylde på noen andre :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...