Gå til innhold

FU: Screening på flyplasser

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da vet vi hvem som har skylda, i hvert fall kan jeg ikke skylde på noen andre :o)

Det var godt at det var du som skrev det, så slipper jeg å få dårlig samvittighet ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var godt at det var du som skrev det, så slipper jeg å få dårlig samvittighet ;-)

Jeg tør ikke smugle likevel for jeg vet jeg blir sjekket grundig uansett. Forrige gang tok det en evighet.

Skrevet

I Israel sjekker de vel i tilfelle de som er mistenkelige, ikke mistenksomme. Det er ikke helt det samme. ;-)

Bortsett fra det skal man ikke skue hunden på hårene. Hvis du er smart nok til å tenke ut at 80 år gamle damer sannsynligvis ikke bærer bomber kan du ta gift på at terroristene klarer å tenke like langt.

Skrevet

Jeg kunne sikkert ha fått med meg 4 kartonger med sigaretter og et par halvflasker i puta:o)

auuu! stakkars rumpe da, greit å sitte på sigarettene men å sitte på flasker!? au au..

Skrevet

auuu! stakkars rumpe da, greit å sitte på sigarettene men å sitte på flasker!? au au..

Ser ut som folk er villig til det meste når det gjelder å smugle.

Men det er jo idiotisk å smugle i stolen, man får jo ikke den med seg inn i flyet uansett. Så da ville man blitt sittende utrolig mange timer på varene på flyplassen før flyet lettet. Og hvis den blir behandlet like dårlig som barnevogner så er sannsynligvis alt ødelagt når man kommer fram.

Gjest Shira12
Skrevet

Det virker som rullestoler er råinteressante. Men puta glemmer de som virkelig er det eneste stedet det der mulig å smugle noe :o)

Jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet i sikkerhetskontrollen før jeg.

Fikk også oppleve det og bli glodd på, og geipen datt på folk når jeg reise meg for å gå på do. Jøss, jeg ble plutselig frisk!!! ;-) Folk er rare!

Gjest Shira12
Skrevet

En rullestol kan nok skjule mye. Det er sikkert det samme med krykker.

Det er best å ikke bli paranoid, slik at vi begynner å skule på alle som trenger hjelpemidler!

Nei vi bør passe på og ikke bli paranoide, det vil nok bare gå ut over oss selv i lengen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Fikk også oppleve det og bli glodd på, og geipen datt på folk når jeg reise meg for å gå på do. Jøss, jeg ble plutselig frisk!!! ;-) Folk er rare!

Det du forteller der vet jeg at mange har opplevd.

"Folk flest" tror at sitter man i rullestol, så kan man overhode ikke stå eller gå.

Det er visst vanskelig å fatte at man kan ha nytte av en rollestol ved sterkt redusert gange.

Skrevet

Nei, jeg har et annet slag med luft så det er bare å slippe ut lufta og putte ting innenfor trekket.

Tro om noen tollere leser dette? Da får de i så fall masse jobb med løfting og herjing for å få mange som ikke kommer ut av stolen sjøl, ut.

Er de kjekke disse tollerne, da? ;-) Ikek nødvendigvis noen ulempe å bli løftet på og befølt av noen unge barskinger!! :-D

Skrevet

Knis, jeg kan tenke meg det. Du fikk ikke kjeft att på til da ;o)

Skrevet

Er de kjekke disse tollerne, da? ;-) Ikek nødvendigvis noen ulempe å bli løftet på og befølt av noen unge barskinger!! :-D

Synes det var litt pinlig at de kjente meg på rumpa og oppetter og mellom lårene mens alle andre glante. Det var en dame forresten :o)

Skrevet

Synes det var litt pinlig at de kjente meg på rumpa og oppetter og mellom lårene mens alle andre glante. Det var en dame forresten :o)

Ja, jeg har ingen problemer med å skjønne akkurat det - for å slutte å tulle for en gangs skyld!!

Man lar vel forresten alltid en av samme kjønn kjenne etter? Jeg har vel et par ganger i mitt liv blitt "befølt" av sikkerhetsvakter fordi det har pepet. Har alltid vært kvinner som har tatt seg av den jobben, og det skulle jo bare mangle!!

Gjest Shira12
Skrevet

Knis, jeg kan tenke meg det. Du fikk ikke kjeft att på til da ;o)

Neida, Sambo skulte stygt på alle som nærmet seg meg ;-)

Men før han fikk tak i rullestolen, og jeg hang over ett rekkverk i smerter, da kom politiet og sirklet rundt meg, de gikk da sambo kom med stolen.

De trodde sikkert at jeg var full eller dopa eller noe, jeg så sikkert ikke så lur ut der jeg hang ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Det du forteller der vet jeg at mange har opplevd.

"Folk flest" tror at sitter man i rullestol, så kan man overhode ikke stå eller gå.

Det er visst vanskelig å fatte at man kan ha nytte av en rollestol ved sterkt redusert gange.

Det virket ikke som folk helt skjønte at jeg rett og slett ikke klarte og gå rundt på Gardemoen, der er det jammen meg stort når kroppen ikke lystrer altså!

Jaja, kanskje de trodde de så ett mirakel ;-)

Men fra spøk til alvor, det er viktig og tenkte på at folk har sine grunner til og bruke hjelpemidler akkurat der og da.

Gjest Aviaana
Skrevet

Hadde en dame som undersøkte meg på flyplassen. Syntes det var deilig jeg, nesten som massasje. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...