Gjest Aviaana Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 http://www.sol.no/helse/survey2/gallery.fcgi?gallery_id=662 Hvis det er liv i begge hodene så må de jo dreie seg om to individer? eller? 0 Siter
Gjest sommerslutt Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg vet ikke, men skal de ta bort et hode? Hvordan velger de i så fall hvilket? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg er enig. Hvis begge hodene har hjerne, så er dette to individ. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg vet ikke, men skal de ta bort et hode? Hvordan velger de i så fall hvilket? hvis begge hodene er like utviklet så synes jeg det er horribelt å fjerne et hode. og hvem skal da ta avgjørelsen om hvilket hode som skal fjernes? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 hvis begge hodene er like utviklet så synes jeg det er horribelt å fjerne et hode. og hvem skal da ta avgjørelsen om hvilket hode som skal fjernes? Men hva nå individet kommer til å dø hvis man ikke velger? Er det fortsatt horribelt å velge den ene fremfor ingen? "........................................" 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Men hva nå individet kommer til å dø hvis man ikke velger? Er det fortsatt horribelt å velge den ene fremfor ingen? "........................................" "Men hva nå individet kommer til å dø hvis man ikke velger? Er det fortsatt horribelt å velge den ene fremfor ingen?" Det er mere forståelig å velge den ene framfor den andre, hvis individene kan dø. Men det gjør det ikke mindre horribelt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Hvis begge hodene har hjerner er jeg enig ja, da er det to individer. Dersom det ene hodet bare er et "vedheng" uten hjerne er det ett individ. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Huff, stakkars de som må ta avgjørelser i en sånn sak. Men en annen sak; se på bilde nr 3. Hva er det barnet har mellom føttene? Er det en hale eller? 0 Siter
Incubo Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Huff, stakkars de som må ta avgjørelser i en sånn sak. Men en annen sak; se på bilde nr 3. Hva er det barnet har mellom føttene? Er det en hale eller? Det er nok fingeren til hun ene dama;) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Huff, stakkars de som må ta avgjørelser i en sånn sak. Men en annen sak; se på bilde nr 3. Hva er det barnet har mellom føttene? Er det en hale eller? jeg tror det kan være snakk om et ekstra ben eller arm som ikke har blitt utviklet. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Det er nok fingeren til hun ene dama;) Neei... hvis du ser på bilde nr.3 så ser du at det ikke kan være det... Stakkars liten! 0 Siter
Gjest tohodet troll Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 To personer om det er liv i begge hjernene! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg ville trodd at det var to individer og jeg hadde hatt store problemer med å ta en avgjørelse her om å ta vekk det ene hodet. I hvert fall hvis begge var normale. 0 Siter
Gjest tohodet troll Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg ville trodd at det var to individer og jeg hadde hatt store problemer med å ta en avgjørelse her om å ta vekk det ene hodet. I hvert fall hvis begge var normale. Da velger du selvfølgelig bare det peneste! ;p 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Da velger du selvfølgelig bare det peneste! ;p Godt det er sikkert at det er samme kjønn i hvert fall ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Det ville jeg også tro. Så for meg ville dette være siamesiske tvillinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.