Gå til innhold

Er dette ett barn med to hoder, eller siamesiske tvillinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sommerslutt
Skrevet

Jeg vet ikke, men skal de ta bort et hode? Hvordan velger de i så fall hvilket?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er enig. Hvis begge hodene har hjerne, så er dette to individ.

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg vet ikke, men skal de ta bort et hode? Hvordan velger de i så fall hvilket?

hvis begge hodene er like utviklet så synes jeg det er horribelt å fjerne et hode.

og hvem skal da ta avgjørelsen om hvilket hode som skal fjernes?

Skrevet

hvis begge hodene er like utviklet så synes jeg det er horribelt å fjerne et hode.

og hvem skal da ta avgjørelsen om hvilket hode som skal fjernes?

Men hva nå individet kommer til å dø hvis man ikke velger? Er det fortsatt horribelt å velge den ene fremfor ingen?

"........................................"

Gjest Aviaana
Skrevet

Men hva nå individet kommer til å dø hvis man ikke velger? Er det fortsatt horribelt å velge den ene fremfor ingen?

"........................................"

"Men hva nå individet kommer til å dø hvis man ikke velger? Er det fortsatt horribelt å velge den ene fremfor ingen?"

Det er mere forståelig å velge den ene framfor den andre, hvis individene kan dø. Men det gjør det ikke mindre horribelt.

Skrevet

Hvis begge hodene har hjerner er jeg enig ja, da er det to individer. Dersom det ene hodet bare er et "vedheng" uten hjerne er det ett individ.

Skrevet

Huff, stakkars de som må ta avgjørelser i en sånn sak. Men en annen sak; se på bilde nr 3. Hva er det barnet har mellom føttene? Er det en hale eller?

Skrevet

Huff, stakkars de som må ta avgjørelser i en sånn sak. Men en annen sak; se på bilde nr 3. Hva er det barnet har mellom føttene? Er det en hale eller?

Det er nok fingeren til hun ene dama;)

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg tror det kan være snakk om et ekstra ben eller arm som ikke har blitt utviklet.

Gjest girasol
Skrevet

Det er nok fingeren til hun ene dama;)

Neei... hvis du ser på bilde nr.3 så ser du at det ikke kan være det...

Stakkars liten!

Gjest tohodet troll
Skrevet

To personer om det er liv i begge hjernene!

Skrevet

Jeg ville trodd at det var to individer og jeg hadde hatt store problemer med å ta en avgjørelse her om å ta vekk det ene hodet. I hvert fall hvis begge var normale.

Gjest tohodet troll
Skrevet

Jeg ville trodd at det var to individer og jeg hadde hatt store problemer med å ta en avgjørelse her om å ta vekk det ene hodet. I hvert fall hvis begge var normale.

Da velger du selvfølgelig bare det peneste! ;p

Skrevet

Da velger du selvfølgelig bare det peneste! ;p

Godt det er sikkert at det er samme kjønn i hvert fall :o)

Skrevet

Det ville jeg også tro. Så for meg ville dette være siamesiske tvillinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...