ShitDiddelyDo Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Det var der vi også var. Fikk en sånn lekker oransje teskjorte og blomstrete shorts som vi skulle ha på, om jeg ikke husker feil. Helt kurant sånn sett, bortsett fra at jeg fryktet at en gammel strekkskade i ryggen skulle komme tilbake i full fart da han der lille fyren (jeg fikk en liten mann, ikke ei lita dame) satte seg bak meg, ba meg legge armene bak nakken, og strakk meg laaangt bakover mens han vridde overkroppen min. Sjelden jeg har vært så anspent for å klare å holde igjen litt! Det gikk heldigvis greit... :-p Jeg får nett hjemme nå om ei ukes tid, den 28. er jeg blitt lovet. Vi får taste litt da! Hadde vært trivelig! Det får vi gjøre! Til tirsdag drar jeg på ny tur. Til Mallorca denne gangen. Blir vel sannsynligvis en tur bestående av god mat, god drikke, høy promille og bading. Skal bli deilig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241390-fantastiske-praha/page/2/#findComment-1880848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.