sigbjorn Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei, vet ikke om du er den rette til å svare på dette,men i så fall send dette videre til rette person. Men jeg vet ikke om jeg lider av allergi eller om det er andre faktorer inne i bildet. Fordi,jeg har i det siste hatt forferdelig vondt i hodet, tett i nese og øyne som renner, og hatt problemer med å se av og til. Der jeg sitter på jobb er rett bak meg en: svært nær kopimaskin, fax,postmaskin etc. Dette er bak meg, og foran har jeg min PC med helt ny flatskjerm. Flatskjermen flimrer når jeg er på Internett(spes. Outlook, mail)Datafyren har prøvd å fikse det, men får det ikke til. Kollegaer har lurt på om jeg har hatt mobilen tilstede, men uansett, om den er vekke, så flimrer det like fullt.Jeg føler meg grilla og elektrisk oppladet(?).Kan det være pga av maskinene jeg sitter så nær til, eller er det andre årsaker? Var hos lege i går, og hun tok test på div. allergier, men nevnte ikke for henne dette. Kun om skjermen,at jeg hatt en forferdelig hodepine, og at jeg ser av og til dårlig. Skal gå å sjekke øynene mine i morgen. Mitt spørsmål til deg er: Kan det være noe med det elektriske apperatene jeg sitter veldig nær til? Føler meg nemelig noe grillet, og blir også ukonsentrert. Som sagt, PC'en min er foran meg, mens alle de andre maskinene er rett bak meg. mvhoverfølsom(?). ... Og please, svar hurtigst mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241392-hodepine-og-vondt-for-%C3%A5-se/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg vet ikke, men jeg tror i alle fall at det IKKE er bra og ha en flimrete skjerm! Håper du finner ut hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241392-hodepine-og-vondt-for-%C3%A5-se/#findComment-1867513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.