Gå til innhold

Hodepine og vondt for å se...

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om du er den rette til å svare på dette,men i så fall send dette videre til rette person. Men jeg vet ikke om jeg lider av allergi eller om det er andre faktorer inne i bildet. Fordi,jeg har i det siste hatt forferdelig vondt i hodet, tett i nese og øyne som renner, og hatt problemer med å se av og til. Der jeg sitter på jobb er rett bak meg en: svært nær kopimaskin, fax,postmaskin etc. Dette er bak meg, og foran har jeg min PC med helt ny flatskjerm. Flatskjermen flimrer når jeg er på Internett(spes. Outlook, mail)Datafyren har prøvd å fikse det, men får det ikke til. Kollegaer har lurt på om jeg har hatt mobilen tilstede, men uansett, om den er vekke, så flimrer det like fullt.Jeg føler meg grilla og elektrisk oppladet(?).Kan det være pga av maskinene jeg sitter så nær til, eller er det andre årsaker? Var hos lege i går, og hun tok test på div. allergier, men nevnte ikke for henne dette. Kun om skjermen,at jeg hatt en forferdelig hodepine, og at jeg ser av og til dårlig. Skal gå å sjekke øynene mine i morgen. Mitt spørsmål til deg er: Kan det være noe med det elektriske apperatene jeg sitter veldig nær til? Føler meg nemelig noe grillet, og blir også ukonsentrert. Som sagt, PC'en min er foran meg, mens alle de andre maskinene er rett bak meg. mvhoverfølsom(?). ... Og please, svar hurtigst mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241392-hodepine-og-vondt-for-%C3%A5-se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...