Gå til innhold

falske tråder

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lettlurt
Skrevet

hvor dum går det an å bli?

både de som forfatter disse,og de som svarer på de.

man må være passe blond for å bite på disse usannsynlige innleggene som tydelig er skrevet av samme person,med samme skrivefeil,i diverse fora.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Men det er mye usannsynlig som kan være sannsynlig,man vet jo aldri..

Det er forskjell på å være dum,og å tro godt om folk,sier jo mer om de som skriver "tulleinnlegg" enn de som svarer,mener nå jeg.

Gjest ikke lettlurt
Skrevet

Men det er mye usannsynlig som kan være sannsynlig,man vet jo aldri..

Det er forskjell på å være dum,og å tro godt om folk,sier jo mer om de som skriver "tulleinnlegg" enn de som svarer,mener nå jeg.

3 menn med både sexproblemer og skriveproblemer i løpet av 10 min,joda sannsynligheten er tilstede..

i tillegg til å herme etter andres innlegg..

Gjest Mirandolina
Skrevet

3 menn med både sexproblemer og skriveproblemer i løpet av 10 min,joda sannsynligheten er tilstede..

i tillegg til å herme etter andres innlegg..

Åja...har ikke fulgt så godt med..teit at de tuller da,men men...hvis de har glede av det så.."be my gest" :)

Skrevet

Noen ganger er det morsomt å svare selv om du skjønner at tråden er kødd.

Skrevet

Særlig innlegene "hva har dere til middag i dag" og "kan jeg bruke melk istedenfor fløte" var åpenbart falske innlegg!

Men jammen lot jeg meg ikke lure til å svare.... akkjasann....

Skrevet

Noen ganger er det morsomt å svare selv om du skjønner at tråden er kødd.

Enig - særlig når man skulle gjort noe annet . men sitter og utsetter......

Skrevet

Man kan alltids få tida til å gå på dol! ;-)

Skrevet

Gjør som jeg: hopp over dem.

Eller irriter deg over dem. Irritasjon er også hjerneaktivitet, kan hende er det sunt også.

Skrevet

Og du er en av de som produserer alle disse? :P

Skrevet

Hehe, jeg er så heldig at jeg har fått beskjed av legen og minst ligge to timer med beina hevet i senga, så nå doler jeg med skikkelig god samvittighet.

De andre timene i døgnet kan det være verre med ;o)

Gjest ikke lettlurt
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155231710' post='3238271]

Og du er en av de som produserer alle disse? :P

bare irritert:(

Gjest nickneinei
Skrevet

Tipper du sikter til dirty-forumet?

Jeg pleier aldri lese der, men måtte sjekke nå når du skrev dette. Masse nye fake-innlegg der i dag så jeg, alle må da se at det er tull og tøys det meste som er skrevet der i dag?

Men jeg må le av noe da, noe er artig å lese selv om det er fake.

Skrevet

Tipper du sikter til dirty-forumet?

Jeg pleier aldri lese der, men måtte sjekke nå når du skrev dette. Masse nye fake-innlegg der i dag så jeg, alle må da se at det er tull og tøys det meste som er skrevet der i dag?

Men jeg må le av noe da, noe er artig å lese selv om det er fake.

Så det er DER de faslke innleggene er ja..... ;-) Lurte på hvor mange falske det var på åpent!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...