Gjest ikke lettlurt Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 hvor dum går det an å bli? både de som forfatter disse,og de som svarer på de. man må være passe blond for å bite på disse usannsynlige innleggene som tydelig er skrevet av samme person,med samme skrivefeil,i diverse fora. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Men det er mye usannsynlig som kan være sannsynlig,man vet jo aldri.. Det er forskjell på å være dum,og å tro godt om folk,sier jo mer om de som skriver "tulleinnlegg" enn de som svarer,mener nå jeg. 0 Siter
Gjest ikke lettlurt Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Men det er mye usannsynlig som kan være sannsynlig,man vet jo aldri.. Det er forskjell på å være dum,og å tro godt om folk,sier jo mer om de som skriver "tulleinnlegg" enn de som svarer,mener nå jeg. 3 menn med både sexproblemer og skriveproblemer i løpet av 10 min,joda sannsynligheten er tilstede.. i tillegg til å herme etter andres innlegg.. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 3 menn med både sexproblemer og skriveproblemer i løpet av 10 min,joda sannsynligheten er tilstede.. i tillegg til å herme etter andres innlegg.. Åja...har ikke fulgt så godt med..teit at de tuller da,men men...hvis de har glede av det så.."be my gest" 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Noen ganger er det morsomt å svare selv om du skjønner at tråden er kødd. 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Særlig innlegene "hva har dere til middag i dag" og "kan jeg bruke melk istedenfor fløte" var åpenbart falske innlegg! Men jammen lot jeg meg ikke lure til å svare.... akkjasann.... 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Noen ganger er det morsomt å svare selv om du skjønner at tråden er kødd. Enig - særlig når man skulle gjort noe annet . men sitter og utsetter...... 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Enig - særlig når man skulle gjort noe annet . men sitter og utsetter...... Man kan alltids få tida til å gå på dol! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Gjør som jeg: hopp over dem. Eller irriter deg over dem. Irritasjon er også hjerneaktivitet, kan hende er det sunt også. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Og du er en av de som produserer alle disse? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Enig - særlig når man skulle gjort noe annet . men sitter og utsetter...... Hehe, jeg er så heldig at jeg har fått beskjed av legen og minst ligge to timer med beina hevet i senga, så nå doler jeg med skikkelig god samvittighet. De andre timene i døgnet kan det være verre med ;o) 0 Siter
Gjest ikke lettlurt Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1155231710' post='3238271] Og du er en av de som produserer alle disse? bare irritert:( 0 Siter
Gjest nickneinei Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Tipper du sikter til dirty-forumet? Jeg pleier aldri lese der, men måtte sjekke nå når du skrev dette. Masse nye fake-innlegg der i dag så jeg, alle må da se at det er tull og tøys det meste som er skrevet der i dag? Men jeg må le av noe da, noe er artig å lese selv om det er fake. 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Tipper du sikter til dirty-forumet? Jeg pleier aldri lese der, men måtte sjekke nå når du skrev dette. Masse nye fake-innlegg der i dag så jeg, alle må da se at det er tull og tøys det meste som er skrevet der i dag? Men jeg må le av noe da, noe er artig å lese selv om det er fake. Så det er DER de faslke innleggene er ja..... ;-) Lurte på hvor mange falske det var på åpent!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.