Gå til innhold

Drikker dere vin midt i uka?

Anbefalte innlegg

Gjest Mye rart man lurer på!
Skrevet

Bare noe jeg lurer på, er det normalt å drikke vin midt i uka?

Drikker dere da til maten og drikker dere mye?

Er det snakk om billigvin eller dyrere sort?

Videoannonse
Annonse
Gjest så vet du det
Skrevet

joda.en stor flaske av dyreste sort hver dag til middagen.det være seg om det står fiskeboller eller laks på menyen.

Gjest mye rart man lurer på!
Skrevet

joda.en stor flaske av dyreste sort hver dag til middagen.det være seg om det står fiskeboller eller laks på menyen.

Seriøst svar tak! ;o)

Gjest så vet du det
Skrevet

Seriøst svar tak! ;o)

det så ut som en spøk...:D

Skrevet

Det hender. Som regel til maten. Billigvin. Maks 1 glass.

Skrevet

det så ut som en spøk...:D

Ok, men det var seriøst nok ment!

Jeg skrev vist en "t" for lite i ordet takk i svaret til deg over, bare en skriveleif (sånn for å opplyse om det :) )

Skrevet

Nei, jeg drikker bare alkohol til fest og siden jeg har minstemann hele uka, er det vanskelig å feste ;o)

Skrevet

Nei, jeg drikker bare alkohol til fest og siden jeg har minstemann hele uka, er det vanskelig å feste ;o)

Ikke det at jeg har noe med det, men er frekk nok til å spørre: Hvorfor er han ikke til faren?

Skrevet

Ikke det at jeg har noe med det, men er frekk nok til å spørre: Hvorfor er han ikke til faren?

Han er der i ferier og annenhver helg.

Skrevet

Ja - vin passer alltid :o)

Nå når det er sommer og ferietid, har det blitt ett til to glass på verandaen nesten hver kveld etter at lillegutt har lagt seg.

Hvis jeg skal på jobb dagen etter blir det kun ett lite glass, men i ferien blir det gjerne to og kanskje tre også.

Det hender i vinterhalvåret også, men er mer sjeldent da.

Skrevet

Det er sjeldent - glemmer at jeg har - enda jeg har MASSE, men da jeg gikk på Fedon LIndberg-diett drakk jeg et glass hver kveld :D

Skrevet

Har jeg lyst på et glass vin, drikker jeg det selv om det er midt i uka. To og tre også, for den saks skyld.

Særlig i sommerhalvåret på verandaen er det godt med et glass om kvelden.

Men skikkelig festdrikking blir det ikke så mye av.

Skrevet

Etter at jeg ble gravid første gangen har jeg drukket utrolig lite alkohol i det hele tatt. Men min kjære er glad i et glass vin. Han kan godt ta seg et glass vin på kvelden (også smaker jeg litt) selv om det er midt i uka.

Prisene varierer fra de billige til de dritdyre. Smaken avhenger absolutt _ikke_ av prisen.

Skrevet

Min kjære og jeg delte en flaske hvitvin i går og etter ett glass hadde hytta skiftet navn fra Knausen via "satans knotthøl" til Slavekysten. :o)

Skrevet

Min kjære og jeg delte en flaske hvitvin i går og etter ett glass hadde hytta skiftet navn fra Knausen via "satans knotthøl" til Slavekysten. :o)

*flire* Mye rart kan skje over en flaske vin!

Skrevet

*flire* Mye rart kan skje over en flaske vin!

Vi hadde det så koselig så. :o) Han satt og jabba med en kompis på mobilen og jeg satt og fniste og var surrete for meg selv og prøvde å skrive i hytteboka. Jeg synes selv ikke det var så morsomt det jeg skrev, men han flirte godt da jeg leste det for ham etterpå. Jaja... :o)

Skrevet

*fnis*

Hørtes hyggelig ut!

Skrevet

Vi er litt rare vi, så vi drikker gjerne et glass vin om kvelden midt i uka- ofte som ekstra kos til f.eks ost og kjeks, eller bare for seg selv... Da er det som oftest middels dyr vin fra flaske det går i. Litt kos må man ha!

Vin til maten drikker vi bare i helgene, da vi har tid til å lage bedre middager. Da går det mest i pappvin faktisk, fordi det er mest praktisk og varer lengre:)

Men det er ikke dermed sagt av vi drikker vin hver uke/helg, går også mye i øl...hmm

Gjest innsnevra syn på alkohol kanskje ..
Skrevet

Av en eller annen grunn rører jeg ikke alkohol i uka.

Nå drikker jeg ikke vin, liker det ikke, selv om jeg har prøvd å like det flere ganger :).

Har et vennepar (med barn) som somregel tar seg et par pils med noen Jegermaster ved siden av omtrent hver kveld, i helgene drikker de seg somregel dritings ..... å veit du, det syns jeg ikke noe om .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...