Gjest prust Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hvis vi har vin i huset, drikker vi gjerne et galss eller to midt i uka - etter ungene har lagt seg. Vi prøver vel å holde oss til et prinsipp om ikke å drikke alkohol når barna er tilstede... Da blir det sjelden til maten - men som kveldskos. Her en kveld mannen min var borte, fylte jeg et stort glass med kanld hvitvin, tappet i badekaret med skum og tok med meg glasset og "Arsenikktårnet" av Anne B Ragde - og stoooorkoste meg en liten time :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Om sommer blir det gjerne ett glass eller to i uken. Ellers er det helst i helgene, men da har sambo tid til og være med og lage mat, så nyter vi maten sammen med en passendes vin til. Om vinteren pleier jeg ofte og ha fredagskvelden litt "hellig", da spiser vi godt, og så ser jeg film i selskap med ett glass rødvin. (Sambo sovner alltid på sofaen etter maten på fredagskveldene) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.