Gå til innhold

Drikker dere vin midt i uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi har vin i huset, drikker vi gjerne et galss eller to midt i uka - etter ungene har lagt seg. Vi prøver vel å holde oss til et prinsipp om ikke å drikke alkohol når barna er tilstede... Da blir det sjelden til maten - men som kveldskos.

Her en kveld mannen min var borte, fylte jeg et stort glass med kanld hvitvin, tappet i badekaret med skum og tok med meg glasset og "Arsenikktårnet" av Anne B Ragde - og stoooorkoste meg en liten time :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Om sommer blir det gjerne ett glass eller to i uken.

Ellers er det helst i helgene, men da har sambo tid til og være med og lage mat, så nyter vi maten sammen med en passendes vin til.

Om vinteren pleier jeg ofte og ha fredagskvelden litt "hellig", da spiser vi godt, og så ser jeg film i selskap med ett glass rødvin. (Sambo sovner alltid på sofaen etter maten på fredagskveldene)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...