Gå til innhold

Er så glad for at jeg ikke dro til California nå som planlagt...

Anbefalte innlegg

Gjest Californiafarer som dro andre steder
Skrevet

Hadde store planer om å dra til California på denne tiden og var skuffet over at jeg ikke fikk det til.

men når jeg nå leser om terrorplanleggingen mot flere fly til USA, samt at jeg ikke hadde fått lov til å ta med meg viktig håndbaggasje så vet jeg ikke om jeg hadde hatt noe glede av turen heller.

Ikke linsevæske får en ta med seg!.

Skal man da ha alt man trenger i gjennomsikte poser?.

Glad for at jeg valgte andre reisemål denne sommeren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Californiafarer som dro andre steder
Skrevet

Best å legge igjen dildoen? ;)

Leste at de som hadde brystmelk måtte overtale en medpassasjer til å smake på melken før de fikk gå ombord med den.

Kanskje du også måtte overtale en medpassasjer til å prøve dildoen, før du fikk ta den med?;)

Skrevet

Best å legge igjen dildoen? ;)

Eventuelt legge den i kofferten, ettersom restriksjonene gjelder kun håndbagasjen! ;-)

Her gjelder det altså å tenke koffert i dobbel forstand.

Gjest Mojsomme meg
Skrevet

Leste at de som hadde brystmelk måtte overtale en medpassasjer til å smake på melken før de fikk gå ombord med den.

Kanskje du også måtte overtale en medpassasjer til å prøve dildoen, før du fikk ta den med?;)

*knegg* jeg eier ingen sånn dings, det har jeg aldri eid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...