Gå til innhold

FU: Hvor var du/dere på ferie i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte ferien til forventningene eller ikke..... og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år har vi vært to uker på Kypros - en helt nydelig ferie. Flott vær, knallfin resort, unger som koste seg - i det hele tatt.

Så var jeg og ungene en helg på hyttetur på fjellet. Også veldig vellykket, og fin tur, flott hytte og fint vær.

I denne uken har vi vært i Kristiansand Dyrepark to dager. Vi overnattet på Quality Hotell Dyreparken, noe som var en innertier. Også her var vi heldige med været, og ungene koste seg.

M.a.o. en utrolig vellykket sommer, kan faktisk ikke huske sist det var så herlig!

Skrevet

Vi var en fantastisk flott uke på Mallorca, så var vi litt på hytta på "landet" og et par dager på fjellet.

Ellers så bor jeg jo dit alle drar, så det var noen flotte uker uttafor døra her på sørlandet også :)

Skrevet

Tidenes beste sommervær ble nytt her i gamlelandet! Helt topp!!

Skrevet

Jeg var bare hjemme og koste meg i verdens fineste vær!

Hadde en veldig fin ferie! :D:D:D

Gjest Estlandsfarer
Skrevet

Først var jeg en uke i Stuttgart i Juli og besøkte en veninne som har familie der nede.

Så i slutten av juli, dro jeg til Estland og jobbet der, kombinert med ferie. Fikk dra gjennom hele Estland og besøkte to store byer.

Veldig spennende reisemål!

Skrevet

Har for det meste vært hjemme, utenom litt over ei uke hos kjæresten. Ferien ble ikke helt som planlagt, men har hatt det fint likevel :)

Skrevet

Østfold i to måneder, avbrutt av to uker i Danmark. Føles som sydenferie i år, knallvær hele tiden. Alt svarte til forventningene i år også, har enda ei uke igjen.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

var mest på DOL med foten i gips...

:)

Skrevet

Var en uke i Sverige og hadde knallvær. Men jeg har hovedferien til gode enda. Tar aldri lang ferie i skoleferien jeg! :)

Skrevet

Vi har vært på telt tur med barna på sørlandet.En uke.Ongene storkoste seg og det gjorde vi også.En uke med fryd og gammen-og telt livet gav mersmak:-)

Skrevet

Vi var innaskjærs. I år var det på tide å vise barna litt av Norge.

Vi kjørte 297 mil rundt omkring i Sør-Norge - fortrinnsvis langs kysten. (Den lengste "rasten" hadde vi på Sørlandet i 10 dager.)

Gjest Kinatur
Skrevet

Vi var på en måneds rundreise i Kina.

Det var en helt fantastisk tur, utrolig lærerik!

Vi har opplevd ytterpunktene. Sett utrolig luksus og slum. Gått i kø på Muren i stimen av turister og vært i en "småby" på 7 millioner der alle glodde på oss hele tiden fordi europeere var et så sjeldent syn.

Vi var et reisefølge bestående av både nordmenn og kinesere, så vi kom også på "innsiden" av Kina og fikk besøke kinesere og bli med på noen av deres private feiringer.

Skrevet

En uke i finnmark og 1 dag på Nordkapp.

Det var 3 varmegrader og regn og vind.

De andre dagene var det 10 varmegrader.

Men hver kveld var det midtnattsol. Nydelig.

Gjest Shira12
Skrevet

Vi var i Danmark.

Vi var storfornøyde med ferien, både store og små.

Vi stresset ikke, gjorde det vi hadde lyst til, og været var strålendes.

Så kom vi hjem til nydelig vær også, så i år har vi følt at vi har hatt skikkelig sommerferie!

Hvor var du på ferie da? :o)

Skrevet

Vi var to uker på Vestlandet hos svigers. Stort sett strålende varmt vær. Deilige fjellturer, bading, litt snekring. Koselig.

Nå i helga var vi fire dager til Danmark. Helt topp!

Innimellom disse to turene har vi nytt den fantastiskt Sørlandssommeren :-)

laguna1365380434
Skrevet

Utenfor Boston! Awesome awesome awesome! Sto til forventningene, jupp! Og det skulle litt til, for jeg gledet meg som en gris! :-)

Reiser tilake en tur rundt jul!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...