H@yley Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Svarte ferien til forventningene eller ikke..... og hvorfor? 0 Siter
karisma Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 I år har vi vært to uker på Kypros - en helt nydelig ferie. Flott vær, knallfin resort, unger som koste seg - i det hele tatt. Så var jeg og ungene en helg på hyttetur på fjellet. Også veldig vellykket, og fin tur, flott hytte og fint vær. I denne uken har vi vært i Kristiansand Dyrepark to dager. Vi overnattet på Quality Hotell Dyreparken, noe som var en innertier. Også her var vi heldige med været, og ungene koste seg. M.a.o. en utrolig vellykket sommer, kan faktisk ikke huske sist det var så herlig! 0 Siter
Nellie Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Vi var en fantastisk flott uke på Mallorca, så var vi litt på hytta på "landet" og et par dager på fjellet. Ellers så bor jeg jo dit alle drar, så det var noen flotte uker uttafor døra her på sørlandet også 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Tidenes beste sommervær ble nytt her i gamlelandet! Helt topp!! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg var bare hjemme og koste meg i verdens fineste vær! Hadde en veldig fin ferie! :D:D 0 Siter
Gjest Estlandsfarer Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Først var jeg en uke i Stuttgart i Juli og besøkte en veninne som har familie der nede. Så i slutten av juli, dro jeg til Estland og jobbet der, kombinert med ferie. Fikk dra gjennom hele Estland og besøkte to store byer. Veldig spennende reisemål! 0 Siter
EllaJo Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Har for det meste vært hjemme, utenom litt over ei uke hos kjæresten. Ferien ble ikke helt som planlagt, men har hatt det fint likevel 0 Siter
Hønemoren Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Østfold i to måneder, avbrutt av to uker i Danmark. Føles som sydenferie i år, knallvær hele tiden. Alt svarte til forventningene i år også, har enda ei uke igjen. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 var mest på DOL med foten i gips... 0 Siter
Osiris Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Var en uke i Sverige og hadde knallvær. Men jeg har hovedferien til gode enda. Tar aldri lang ferie i skoleferien jeg! 0 Siter
matildes mor Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Vi har vært på telt tur med barna på sørlandet.En uke.Ongene storkoste seg og det gjorde vi også.En uke med fryd og gammen-og telt livet gav mersmak:-) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Vi var innaskjærs. I år var det på tide å vise barna litt av Norge. Vi kjørte 297 mil rundt omkring i Sør-Norge - fortrinnsvis langs kysten. (Den lengste "rasten" hadde vi på Sørlandet i 10 dager.) 0 Siter
Gjest Kinatur Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Vi var på en måneds rundreise i Kina. Det var en helt fantastisk tur, utrolig lærerik! Vi har opplevd ytterpunktene. Sett utrolig luksus og slum. Gått i kø på Muren i stimen av turister og vært i en "småby" på 7 millioner der alle glodde på oss hele tiden fordi europeere var et så sjeldent syn. Vi var et reisefølge bestående av både nordmenn og kinesere, så vi kom også på "innsiden" av Kina og fikk besøke kinesere og bli med på noen av deres private feiringer. 0 Siter
astridny Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 En uke i finnmark og 1 dag på Nordkapp. Det var 3 varmegrader og regn og vind. De andre dagene var det 10 varmegrader. Men hver kveld var det midtnattsol. Nydelig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Vi var i Danmark. Vi var storfornøyde med ferien, både store og små. Vi stresset ikke, gjorde det vi hadde lyst til, og været var strålendes. Så kom vi hjem til nydelig vær også, så i år har vi følt at vi har hatt skikkelig sommerferie! Hvor var du på ferie da? ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Vi var to uker på Vestlandet hos svigers. Stort sett strålende varmt vær. Deilige fjellturer, bading, litt snekring. Koselig. Nå i helga var vi fire dager til Danmark. Helt topp! Innimellom disse to turene har vi nytt den fantastiskt Sørlandssommeren :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Utenfor Boston! Awesome awesome awesome! Sto til forventningene, jupp! Og det skulle litt til, for jeg gledet meg som en gris! :-) Reiser tilake en tur rundt jul! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.