Gå til innhold

renslighet

Gjest totalt blond og uvitende

Anbefalte innlegg

Gjest totalt blond og uvitende
Skrevet

hvor ofte vasker du deg nedentil?

før eller etter sex eller begge dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.., jeg var avholdende fra sex fra begynnelsen av 2002 til oktober 2004. Nesten 3 år, faktisk.

Ville vært skikkelig dumt om jeg bare vasket meg før og etter sex, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Hver morgen, før sex (hvis den er "planlagt" :o), etter sex og før jeg legger meg (sover naken).

Noen ganger etter dobesøk også. Jeg har vanligvis intimservietter stående på toalettet, slik at jeg kan vaske meg ved behov i løpet av dagen. Det blir helst ved mensen o.l.

Skrevet

Hmm.., jeg var avholdende fra sex fra begynnelsen av 2002 til oktober 2004. Nesten 3 år, faktisk.

Ville vært skikkelig dumt om jeg bare vasket meg før og etter sex, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Det er enkelt.

Hver uke på fredag tar vi fram badestampen. Først skal jeg ha et nummer med kjerringa, og så skal jeg bade. Så bader unga, de minste først, så kjerringa, og så gamlingene. I samme vannet alle sammen. Enkelt og greit.

Skrevet

Avholdende fra vask?

9 av 10 filmstjerner vasker seg hørte jeg. Med Lano. De som vasker seg.

Skrevet

Avholdende fra vask?

9 av 10 filmstjerner vasker seg hørte jeg. Med Lano. De som vasker seg.

Avholdende fra SEX da! ;-)

Skrevet

Jeg vasker meg med dusjen uten såpe hver gang jeg er på do hjemme hos meg sjøl.

Sex, hva er det? Jeg er nonne for tida :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er enkelt.

Hver uke på fredag tar vi fram badestampen. Først skal jeg ha et nummer med kjerringa, og så skal jeg bade. Så bader unga, de minste først, så kjerringa, og så gamlingene. I samme vannet alle sammen. Enkelt og greit.

Jeg var i tvil om jeg skulle våge å åpne innlegget ditt, når temaet var renslighet ;-)

Men så lenge du er førstemann i stampen, så går det nok bra.

Skrevet

Jeg var i tvil om jeg skulle våge å åpne innlegget ditt, når temaet var renslighet ;-)

Men så lenge du er førstemann i stampen, så går det nok bra.

Bestemora mi fortalte at rundt år 1920 var det ikke vanlig med vask. Hun møtte ofte folk med grå render rundt håndledd, svarte negler, klær stive av møkk, skjegg og hår seigt av fett og møkk. Togkupeer om sommeren var en lidelse av stank.

Da hun var barn, døde mange spebarn av ureinslighet.

Skrevet

Jeg vasker meg med dusjen uten såpe hver gang jeg er på do hjemme hos meg sjøl.

Sex, hva er det? Jeg er nonne for tida :o)

Hvilket kloster?

Skrevet

Hvilket kloster?

Løkka kloster, har du ikke hørt om det ;oD

Skrevet

Var det ikke Napoleon, da, som skrev til Josephine fra en av sine felttog: "Om to uker er jeg hjemme. Ikke vask deg!"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bestemora mi fortalte at rundt år 1920 var det ikke vanlig med vask. Hun møtte ofte folk med grå render rundt håndledd, svarte negler, klær stive av møkk, skjegg og hår seigt av fett og møkk. Togkupeer om sommeren var en lidelse av stank.

Da hun var barn, døde mange spebarn av ureinslighet.

Men da stinket de omtrent det samme alle, så da slapp de å skille seg ut...

Skrevet

Løkka kloster, har du ikke hørt om det ;oD

Der har de spankingrom, har jeg hørt.

Skrevet

Der har de spankingrom, har jeg hørt.

Jeg skjønner at jeg ikke har lett godt nok her ;o)

Skrevet

Jeg skjønner at jeg ikke har lett godt nok her ;o)

Ned trappa, to ganger til venstre og gjennom to dører.

Skrevet

Dusjer stort sett en gang daglig og vasker meg da med Asan eller Dr.Greve.

Og sex-spørsmål tør jeg ikke svare på her ute på åpent forum, men det hender det blir en liten musevask enten før eller etter nevnte aktivitet. Ikke hver gang.

Skrevet

Dusjer hver dag så fremt jeg kan og vasker meg da nedentil. Ellers prøver jeg å få til en "musevask" etter sex om jeg ikke har tilgang til den daglige dusjen ja.

Skrevet

Var det ikke Napoleon, da, som skrev til Josephine fra en av sine felttog: "Om to uker er jeg hjemme. Ikke vask deg!"

Jepp. På den tiden var det bare prostituerte som vasket seg, det ble regnet som lettsindig å gjøre.

*urk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...