Solsikkefrø Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg turte å gi beskjed til svigermor at hun måtte huske på å ringe før hun kom på døra vår i tilfelle det ikke passet for oss, eller hvis babyen sover i gangen slik at de ikke skal ringe på... Nå er det gått en uke og vi har ikke hørt noe fra henne... Jeg sa det på en kjempe fin måte, plantet det inni en setning hvor det passet. Og så er jeg også litt bekymret, for hun og mannen har et "landsted" i utlandet hvor innbyggerene kjører ganske grapse på veiene, over 150 km/t og vinglete over i hverandres kjørefelt. Jeg ønsker ikke at mitt barn skal utsettes for dette, for vi må kjøre over en time på slike veier før vi kommer frem til den plassen de bor på ferie. Jeg vet at hun kommer til å insistere på å ta ham med ned dit for å vise ham frem og slikt, men ønsker som sagt ikke at han skal dra ned dit før han blir eldre. Vet det er teit av meg å komme med en problemstilling som ikke finnes, men hva gjør jeg når hun skal begynne å mase om det?... 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Da sier du til mannen din, at hvis hun foreslår noe sånt, må HAN si klart fra at det er helt uaktuelt. 0 Siter
bouenas Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Uff, har hatt en slik svigermor selv. Og jeg var/er like "hønete" som deg. Om hun absolutt vil ha ham med på landstedet, så kan dere kjøre selv? Da vet dere ihvertfall at dere kjører pent, og er obs på råtassene av noen innbyggere? Ellers synes jeg du var FLINK som sa i fra til henne! *applaus* 0 Siter
bouenas Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Da sier du til mannen din, at hvis hun foreslår noe sånt, må HAN si klart fra at det er helt uaktuelt. Enig med Åsemor her, mannen din må helt klart mer på banen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.