Gjest mokkabønner og sånt Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Etter å ha sett "plystrekongen" av Harald Eia og Co, er jeg blitt nysgjerrig på om mokkabønnene ligger ved siden av kremtoppene. Jeg har ikke funnet mokkabønner i noen butikk, men det er kanskje jeg som ikke ser dem? PS: hver gang jeg skal handle tannbørste til 14 kroner ender jeg alltid opp med å betale en som er dobbelt så dyr, pga de er plassert feil. Jeg går fem på hver gang. Er det bevisst fra butikkens side? 0 Siter
hidi Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Da jeg jobbet i butikk hadde vi alltid mokkabønnene ved siden av kremtoppene.... Rart hva man går og husker på? Har ikke jobbet i butikk på 14-15 år. Men jeg finner ikke mokkabønnene lengre jeg heller. Og de er virkelig gode til kaffen..... 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 På Meny her jeg bor, har de både kremtopper og mokkabønner. Såklart ved siden av hverandre. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hos vår Coop Mega er mokkabønnene plassert ved siden av Kremtoppene! Og jeg er også overbevist om at de priser skjeivt av og til! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Mokkabønner er sesongvare, og produseres bare til jul. Det som finnes i hyllene nå er bare restopplag. Dette i følge min søster som har en mokkabønne-glad kjæreste. Han har sjekket med produsenten. Det er vel kanskje Freia, det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.