Gå til innhold

Hvilke butikker selger mokkabønner ?

Anbefalte innlegg

Gjest mokkabønner og sånt
Skrevet

Etter å ha sett "plystrekongen" av Harald Eia og Co, er jeg blitt nysgjerrig på om mokkabønnene ligger ved siden av kremtoppene.

Jeg har ikke funnet mokkabønner i noen butikk, men det er kanskje jeg som ikke ser dem?

PS: hver gang jeg skal handle tannbørste til 14 kroner ender jeg alltid opp med å betale en som er dobbelt så dyr, pga de er plassert feil. Jeg går fem på hver gang.

Er det bevisst fra butikkens side?

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk hadde vi alltid mokkabønnene ved siden av kremtoppene....

Rart hva man går og husker på? Har ikke jobbet i butikk på 14-15 år.

Men jeg finner ikke mokkabønnene lengre jeg heller. Og de er virkelig gode til kaffen.....

Gjest blomsterløk
Skrevet

På Meny her jeg bor, har de både kremtopper og mokkabønner. Såklart ved siden av hverandre.

Skrevet

Hos vår Coop Mega er mokkabønnene plassert ved siden av Kremtoppene!

Og jeg er også overbevist om at de priser skjeivt av og til!

tzatziki1365380058
Skrevet

Mokkabønner er sesongvare, og produseres bare til jul. Det som finnes i hyllene nå er bare restopplag.

Dette i følge min søster som har en mokkabønne-glad kjæreste. Han har sjekket med produsenten. Det er vel kanskje Freia, det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...