Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble rimelig nyskjerrig her, etter tråden ang. pseudonym.

Er det mange som skriver / har skrevet, eller har planer om å skrive bøker her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en aldri så liten diktbok i magen. En gang laaaangt inn i fremtiden. Kanskje. Skal noen skritt videre først og så er det jo ikke sikkert de vil falle i smak hos forlag heller.

Tenkte nesten være anonym nå, men nei.

Skrevet

Har en aldri så liten diktbok i magen. En gang laaaangt inn i fremtiden. Kanskje. Skal noen skritt videre først og så er det jo ikke sikkert de vil falle i smak hos forlag heller.

Tenkte nesten være anonym nå, men nei.

Bra du overvant deg selv! :)

Blir det dikt om nære, såre følelser det da? Tror uansett at ting vi ikke tror faller i smak, faktisk er i vinden som aldri før.

Noen skritt videre kan bli enklere å ta nettopp ved hjelp av - skriving!

Har mine tanker jeg også, om å skrive, men skummelt å tenke på.

Skrevet

Bra du overvant deg selv! :)

Blir det dikt om nære, såre følelser det da? Tror uansett at ting vi ikke tror faller i smak, faktisk er i vinden som aldri før.

Noen skritt videre kan bli enklere å ta nettopp ved hjelp av - skriving!

Har mine tanker jeg også, om å skrive, men skummelt å tenke på.

Skummelt ja. Skriver masse, og ja om nære og sterke følelser og opplevelser. Skriver for å komme videre og har vist til noen. Men derfra til å gi ut. En gang kanskje.. Hva skriver du da?

Skrevet

Skummelt ja. Skriver masse, og ja om nære og sterke følelser og opplevelser. Skriver for å komme videre og har vist til noen. Men derfra til å gi ut. En gang kanskje.. Hva skriver du da?

Etter å ha vært inne på ulike forum her, tror jeg jeg forstår noenlunde hva du skriver om.

Jeg har vært utsatt for en hel del, som voksen. Dette skriver jeg om.

Jeg har skrevet masse. Mest for egen del, for det er sannelig god terapi. Men så ble jeg overtalt, av en nær venninne, om at hun fikk lese noe. Hun brast i gråt, og sa jeg var nødt til å gi det ut.

Men hjelp! Sier som deg; derfra til å gi det ut..

Skrevet

Etter å ha vært inne på ulike forum her, tror jeg jeg forstår noenlunde hva du skriver om.

Jeg har vært utsatt for en hel del, som voksen. Dette skriver jeg om.

Jeg har skrevet masse. Mest for egen del, for det er sannelig god terapi. Men så ble jeg overtalt, av en nær venninne, om at hun fikk lese noe. Hun brast i gråt, og sa jeg var nødt til å gi det ut.

Men hjelp! Sier som deg; derfra til å gi det ut..

Er fantastisk terapi og skrive. Har også blitt en måte å kunne fortelle både venner og behandlere ting jeg ikke kan si på andre måter.

Vet ikke hva du har opplevd, men bra du har funnet hjelp i skrivingen.

Skrevet

Er fantastisk terapi og skrive. Har også blitt en måte å kunne fortelle både venner og behandlere ting jeg ikke kan si på andre måter.

Vet ikke hva du har opplevd, men bra du har funnet hjelp i skrivingen.

Takk for det.

Hva det er kan vi evt komme tilbake til senere..

Enig med det med å fortelle. En vanskelig ting. Som _kan_ være lettere ved å vise frem skriftlig.

Skrevet

Takk for det.

Hva det er kan vi evt komme tilbake til senere..

Enig med det med å fortelle. En vanskelig ting. Som _kan_ være lettere ved å vise frem skriftlig.

Ingen fare, snoker ikke! :)

Du får ha en god natt, skal gå å sove bort noen små viruser!

Skrevet

Ingen fare, snoker ikke! :)

Du får ha en god natt, skal gå å sove bort noen små viruser!

Ånei, det var ikke sånn jeg mente det! Unnskyld.

Jeg mente bare at det var ikke sikkert du gadd høre på, og jeg følte meg heller ikke i "form" til å utveksle (utbrodere?)meg for mye akkurat nå.

Men en gang vi er "klare", så deler jeg gjerne.

God natt til deg også. Er forresten i ferd med å bli kvitt noen viruser som har herjet den siste tiden, jeg også. God Bedring! :)

Skrevet

Har skrevet en bitteliten fagbok som kom ut i en bokklubb for ca. 10-11 år siden. :o)

Skrevet

Jeg begynte på en barnebok for... 3 år siden eller no. Uff, har lagt den fra meg. Men har veldig lyst til å fullføre den en dag. Kjenner jeg meg selv rett, går det en del år til før den evt blir klar.

Skrevet

Har skrevet en bitteliten fagbok som kom ut i en bokklubb for ca. 10-11 år siden. :o)

Wow! Så imponerende!!

Hvor lang tid brukte du på den?

Lurer jo også på følgende..; var inntekten noe du kunne leve godt på, for en stund?

Skrevet

Jeg begynte på en barnebok for... 3 år siden eller no. Uff, har lagt den fra meg. Men har veldig lyst til å fullføre den en dag. Kjenner jeg meg selv rett, går det en del år til før den evt blir klar.

Jeg begynte også på en barnebok, for enda litt lenger siden. Ca 4 år siden, tror jeg.

Om den noen gang blir ferdig, eller gitt ut, gjenstår jo å se. Har hele storyen i hodet. Og ungene mine elsker den :)

Skrevet

Wow! Så imponerende!!

Hvor lang tid brukte du på den?

Lurer jo også på følgende..; var inntekten noe du kunne leve godt på, for en stund?

Husker ikke hvor lang tid jeg brukte, noen mnd på å samle info kanskje?

Og nei, inntekten var ikke mange kronene. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...