bouenas Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Ble rimelig nyskjerrig her, etter tråden ang. pseudonym. Er det mange som skriver / har skrevet, eller har planer om å skrive bøker her? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Har en aldri så liten diktbok i magen. En gang laaaangt inn i fremtiden. Kanskje. Skal noen skritt videre først og så er det jo ikke sikkert de vil falle i smak hos forlag heller. Tenkte nesten være anonym nå, men nei. 0 Siter
bouenas Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Har en aldri så liten diktbok i magen. En gang laaaangt inn i fremtiden. Kanskje. Skal noen skritt videre først og så er det jo ikke sikkert de vil falle i smak hos forlag heller. Tenkte nesten være anonym nå, men nei. Bra du overvant deg selv! Blir det dikt om nære, såre følelser det da? Tror uansett at ting vi ikke tror faller i smak, faktisk er i vinden som aldri før. Noen skritt videre kan bli enklere å ta nettopp ved hjelp av - skriving! Har mine tanker jeg også, om å skrive, men skummelt å tenke på. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Bra du overvant deg selv! Blir det dikt om nære, såre følelser det da? Tror uansett at ting vi ikke tror faller i smak, faktisk er i vinden som aldri før. Noen skritt videre kan bli enklere å ta nettopp ved hjelp av - skriving! Har mine tanker jeg også, om å skrive, men skummelt å tenke på. Skummelt ja. Skriver masse, og ja om nære og sterke følelser og opplevelser. Skriver for å komme videre og har vist til noen. Men derfra til å gi ut. En gang kanskje.. Hva skriver du da? 0 Siter
bouenas Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Skummelt ja. Skriver masse, og ja om nære og sterke følelser og opplevelser. Skriver for å komme videre og har vist til noen. Men derfra til å gi ut. En gang kanskje.. Hva skriver du da? Etter å ha vært inne på ulike forum her, tror jeg jeg forstår noenlunde hva du skriver om. Jeg har vært utsatt for en hel del, som voksen. Dette skriver jeg om. Jeg har skrevet masse. Mest for egen del, for det er sannelig god terapi. Men så ble jeg overtalt, av en nær venninne, om at hun fikk lese noe. Hun brast i gråt, og sa jeg var nødt til å gi det ut. Men hjelp! Sier som deg; derfra til å gi det ut.. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Etter å ha vært inne på ulike forum her, tror jeg jeg forstår noenlunde hva du skriver om. Jeg har vært utsatt for en hel del, som voksen. Dette skriver jeg om. Jeg har skrevet masse. Mest for egen del, for det er sannelig god terapi. Men så ble jeg overtalt, av en nær venninne, om at hun fikk lese noe. Hun brast i gråt, og sa jeg var nødt til å gi det ut. Men hjelp! Sier som deg; derfra til å gi det ut.. Er fantastisk terapi og skrive. Har også blitt en måte å kunne fortelle både venner og behandlere ting jeg ikke kan si på andre måter. Vet ikke hva du har opplevd, men bra du har funnet hjelp i skrivingen. 0 Siter
bouenas Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Er fantastisk terapi og skrive. Har også blitt en måte å kunne fortelle både venner og behandlere ting jeg ikke kan si på andre måter. Vet ikke hva du har opplevd, men bra du har funnet hjelp i skrivingen. Takk for det. Hva det er kan vi evt komme tilbake til senere.. Enig med det med å fortelle. En vanskelig ting. Som _kan_ være lettere ved å vise frem skriftlig. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Takk for det. Hva det er kan vi evt komme tilbake til senere.. Enig med det med å fortelle. En vanskelig ting. Som _kan_ være lettere ved å vise frem skriftlig. Ingen fare, snoker ikke! Du får ha en god natt, skal gå å sove bort noen små viruser! 0 Siter
bouenas Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Ingen fare, snoker ikke! Du får ha en god natt, skal gå å sove bort noen små viruser! Ånei, det var ikke sånn jeg mente det! Unnskyld. Jeg mente bare at det var ikke sikkert du gadd høre på, og jeg følte meg heller ikke i "form" til å utveksle (utbrodere?)meg for mye akkurat nå. Men en gang vi er "klare", så deler jeg gjerne. God natt til deg også. Er forresten i ferd med å bli kvitt noen viruser som har herjet den siste tiden, jeg også. God Bedring! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Har skrevet en bitteliten fagbok som kom ut i en bokklubb for ca. 10-11 år siden. ) 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg begynte på en barnebok for... 3 år siden eller no. Uff, har lagt den fra meg. Men har veldig lyst til å fullføre den en dag. Kjenner jeg meg selv rett, går det en del år til før den evt blir klar. 0 Siter
bouenas Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Har skrevet en bitteliten fagbok som kom ut i en bokklubb for ca. 10-11 år siden. ) Wow! Så imponerende!! Hvor lang tid brukte du på den? Lurer jo også på følgende..; var inntekten noe du kunne leve godt på, for en stund? 0 Siter
bouenas Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Jeg begynte på en barnebok for... 3 år siden eller no. Uff, har lagt den fra meg. Men har veldig lyst til å fullføre den en dag. Kjenner jeg meg selv rett, går det en del år til før den evt blir klar. Jeg begynte også på en barnebok, for enda litt lenger siden. Ca 4 år siden, tror jeg. Om den noen gang blir ferdig, eller gitt ut, gjenstår jo å se. Har hele storyen i hodet. Og ungene mine elsker den 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Wow! Så imponerende!! Hvor lang tid brukte du på den? Lurer jo også på følgende..; var inntekten noe du kunne leve godt på, for en stund? Husker ikke hvor lang tid jeg brukte, noen mnd på å samle info kanskje? Og nei, inntekten var ikke mange kronene. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.