Gjest Morsk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 http://www.nettavisen.no/verden/article706942.ece Trodde ikke mine egne øyne når jeg så dette..Stakkars barn, de må SOVE på Heatrow! og får ikke se moren sin før i morgen! Håper det står et skikkelig team med krisepsykologer, barnevern og sosionomer klar når de lander i morgen for å sikre disse stakkars barna mot eventuelle skader og posttraumatisk stress! Håper CNN snapper opp denne kjempeskandalen\nyheten og sender Live snart. For dette var jaggu sprengstoff.. 0 Siter
hidi Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Og du er også i godt humør, skjønner jeg.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Forstår jeg dette rett? Har dama sendt ungene alene med fly fra Singapore, og så er problemet at de må overnatte på Heathrow? Eller kanskje jeg bør lese saken en gang til? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Og du er også i godt humør, skjønner jeg.... Nei! for jeg har selv sovet på Heatrow, og Schipool, og Sheremetjevo, og Gardermoen og Tempelhof...og FY Faen hvor jævlig det var. Synd nettavisen ikke var der da, slik at jeg også kunne fått min berømmelse. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Forstår jeg dette rett? Har dama sendt ungene alene med fly fra Singapore, og så er problemet at de må overnatte på Heathrow? Eller kanskje jeg bør lese saken en gang til? Syns først og fremst problmet er at ei avis presterer å la dette fjaset pryde førstesiden, i en situasjon hvor britisk politi med all sannsynlighet har avverget en kjempekatastrofe. Det er plassert diskret lenger ned. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Syns først og fremst problmet er at ei avis presterer å la dette fjaset pryde førstesiden, i en situasjon hvor britisk politi med all sannsynlighet har avverget en kjempekatastrofe. Det er plassert diskret lenger ned. Skjønner at det var poenget ditt, og jeg er ikke ravende uenig i det. *gisp* 0 Siter
hidi Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Nei! for jeg har selv sovet på Heatrow, og Schipool, og Sheremetjevo, og Gardermoen og Tempelhof...og FY Faen hvor jævlig det var. Synd nettavisen ikke var der da, slik at jeg også kunne fått min berømmelse. Du MÅ jo ringe til en avis og fortelle om alle dine tragedier... De er jo ikke synske heller. Ring meg neste gang, så skal jeg finne en journalist til deg. Trøsteklem til en uoppdaget tv-stjerne 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Skjønner at det var poenget ditt, og jeg er ikke ravende uenig i det. *gisp* Hm..dette må jeg sjekke en gang til.Må i så fall ha sneket seg inn noen feil:) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Hehehehe. Det minner meg om Eli Hagen som gråt en skvett på TV da FrP hadde fått drapstrusler. 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Forstår jeg dette rett? Har dama sendt ungene alene med fly fra Singapore, og så er problemet at de må overnatte på Heathrow? Eller kanskje jeg bør lese saken en gang til? Akkurat det med å send ebarn alene helt fra Singapore tenkte jeg på også............ 0 Siter
keinstein Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Nei! for jeg har selv sovet på Heatrow, og Schipool, og Sheremetjevo, og Gardermoen og Tempelhof...og FY Faen hvor jævlig det var. Synd nettavisen ikke var der da, slik at jeg også kunne fått min berømmelse. Fikk du ikke sutre på TV? Hva med å innføre Sutre-TV? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Fikk du ikke sutre på TV? Hva med å innføre Sutre-TV? Virker som om det finnes allerede.. 0 Siter
fresja Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Min datter satt/lå og sov alene på Heatrow da hun var 17, og de gikk bra. Tror ikke jeg hadde vært så høy i hatten hadde jeg sittet der alene en hel natt og ventet på fly. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Forstår jeg dette rett? Har dama sendt ungene alene med fly fra Singapore, og så er problemet at de må overnatte på Heathrow? Eller kanskje jeg bør lese saken en gang til? Tenkte akkurat det samma. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.