Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 er det lurt av meg å kutte ut alt som er usunt,når jeg nå har bestemt meg for å begynne et bedre liv? både alkohol og sigaretter,på samme tid? og bli supersunn! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Om din viljestyrke er like sterk og ubøyelig som diamant - go ahead. Hvis ikke - jobb deg mot et delmål av gangen ;-) 0 Siter
hidi Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Får helt fnatt av sånne spørsmål. *Grøss* Jeg har begge de verste lastene. Jeg røyker og jeg liker øl. Ellers er jeg nesten sunnheten selv *rødmer* litt.... 0 Siter
Gjest skal Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Får helt fnatt av sånne spørsmål. *Grøss* Jeg har begge de verste lastene. Jeg røyker og jeg liker øl. Ellers er jeg nesten sunnheten selv *rødmer* litt.... Summen av laster er visstnok konstant, så bare kjør på! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Om din viljestyrke er like sterk og ubøyelig som diamant - go ahead. Hvis ikke - jobb deg mot et delmål av gangen ;-) takk! dine ord ga meg ekstra pågangsmot! (men om det allikevel ikke går,vil jeg følge ditt råd om delmål) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Ville ikke satset på mer enn en livsstilsendring på en gang. 0 Siter
Tonette Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Er du skikkelig motivert og har bestemt deg for å klare det, så klarer du nok det :-) Stå på, og lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.