Gå til innhold

baby født med 2 hoder..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Ser ut som den babyen har en slags hale også?

Skrevet

Ja, det er noe rart der ved rompa...

Gjest Aviaana
Skrevet

tror det er en ekstra arm eller fot som henger ved, men som ikke er blitt utviklet.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Eg ville ikke kalt dette en baby med to hoder, men to barn som er vokst sammen. Vi kaller det siamesiske tvillinger, og eg kan nok ikke tro de vil ta hodet til noen av dem.

Huff, for en fødsel dette måtte ha vært.

Skrevet

Eg ville ikke kalt dette en baby med to hoder, men to barn som er vokst sammen. Vi kaller det siamesiske tvillinger, og eg kan nok ikke tro de vil ta hodet til noen av dem.

Huff, for en fødsel dette måtte ha vært.

Du er kristen ja... Bedre at ungen skal leve med to hoder enn at de tar bort det ene hodet?

Gjest kvitsymra
Skrevet

Du er kristen ja... Bedre at ungen skal leve med to hoder enn at de tar bort det ene hodet?

He he. Min tro har ingenting å gjøre på denne DOL-tråden.

De kan nok ikke kappe av et hode, da vil nok den ene armen og foten bli livløs, kan eg tenke meg.. for ikke å snakke om funksjonen til de indre organene.

Skrevet

He he. Min tro har ingenting å gjøre på denne DOL-tråden.

De kan nok ikke kappe av et hode, da vil nok den ene armen og foten bli livløs, kan eg tenke meg.. for ikke å snakke om funksjonen til de indre organene.

hehe.. du vet mye ja... hold deg til troen din, du _vet_ jo ikke så mye...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...