Gjest geirra Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 når et barn fødes med en ekstra arm,opereres den gjerne bort,...men hva gjør en i dette tilfellet? Vil tro at dette barnet/barna(?) må leve slik? Går jo ikke ann å bare fjerne et hode (en selvstendig tenkende hjerne)? http://www.sol.no/helse/survey2/gallery.fcgi?gallery_id=662 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Ser ut som den babyen har en slags hale også? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Ser ut som den babyen har en slags hale også? Ja, det er noe rart der ved rompa... 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Ser ut som den babyen har en slags hale også? tror det er en ekstra arm eller fot som henger ved, men som ikke er blitt utviklet. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Eg ville ikke kalt dette en baby med to hoder, men to barn som er vokst sammen. Vi kaller det siamesiske tvillinger, og eg kan nok ikke tro de vil ta hodet til noen av dem. Huff, for en fødsel dette måtte ha vært. 0 Siter
Gjest kier Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Eg ville ikke kalt dette en baby med to hoder, men to barn som er vokst sammen. Vi kaller det siamesiske tvillinger, og eg kan nok ikke tro de vil ta hodet til noen av dem. Huff, for en fødsel dette måtte ha vært. Du er kristen ja... Bedre at ungen skal leve med to hoder enn at de tar bort det ene hodet? 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Du er kristen ja... Bedre at ungen skal leve med to hoder enn at de tar bort det ene hodet? He he. Min tro har ingenting å gjøre på denne DOL-tråden. De kan nok ikke kappe av et hode, da vil nok den ene armen og foten bli livløs, kan eg tenke meg.. for ikke å snakke om funksjonen til de indre organene. 0 Siter
Gjest kier Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 He he. Min tro har ingenting å gjøre på denne DOL-tråden. De kan nok ikke kappe av et hode, da vil nok den ene armen og foten bli livløs, kan eg tenke meg.. for ikke å snakke om funksjonen til de indre organene. hehe.. du vet mye ja... hold deg til troen din, du _vet_ jo ikke så mye... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.