Gå til innhold

Hvilken brus drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har kuttet ut cola, etter mange års avhengighet, drikker jeg nå Sprite zero og Solo lett. Og ingen av dem har typisk light-smak, synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg drikker av og til Pepsi Max med isbiter og en skive sitron i. Det er kjempegodt. :)

Men aller best er vann i lange baner.

Skrevet

Favoritten de siste månedene er Fanta Free Pineapple Grapefruit.

Skrevet

Grønn Bris eller Fanta, men aller mest vann (gjerne med litt sitron i).

Skrevet

Jeg drikker akkurat det samme som deg, sprite zero og lett solo. Kjenner ikke forskjell på vanlig sprite og sprite zero, derfor er sprite zero genialt. Solo lett smaker omtrent som vanlig solo den og, så de 2 brusene er favorittene.

Skrevet

Jeg drikker mest Farris Bris, men av og til Cola light.

Skrevet

Jeg drikker mest Farris Bris, men av og til Cola light.

åh den brisen er god, bedre enn vanlig farris

Skrevet

Pepsi Max!

Jeg drikker vel ca 2-3 glass brus i uka.

Skrevet

Når jeg først drikker brus (ikke så ofte), så drikker jeg Pepsi Max.

Av de heavy typene liker jeg Sprite best.

Skrevet

Drikker sjelden brus, men jeg vil helst ha eventyrbrus, Villa eller Tropo om jeg først skal drikke brus. De andre typene synes jeg ikke er særlig gode, men fungerer bra som blandevann! (sikter mest mot rom og cola, ja:)

Skrevet

Jeg drikker stort sett vann. Men en sjelden gang drikker jeg brus og da liker Coca cola eller Sprite. Med Sprite er det akkurat det samme om den er light eller vanlig - synes det smaker like ens. Cola synes jeg er myyyye bedre enn Cola light.

Solo har for mye kullsyre synes jeg.

Skrevet

Cola, solo eller lettsolo når jeg en sjelden gang drikker brus

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg foretrekker Sprite. Jeg har enda ikke smakt en lettbrus jeg har likt smaken på, så da drikker jeg sukkerholdig.

Det er ikke så ofte jeg drikker brus, vann er best som tørstedrikk.

Skrevet

Når jeg en sjelden gang drikker brus går det i vanlig solo eller fanta, altså sukkerholdig gulbrus. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...