Gå til innhold

Terrormistenkt mor får med seg babyen i fengslet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

De stoppet da vitterlig aksjonen.

.........

Skrevet

det er der, man må bare scrolle

Ahhhh!!! Godt! Jeg mente jeg hadde vært så påpasselig med å få til "ikke" på riktig sted, så jeg ble litt paff da jeg trodde at det ikke var der!

Takk!! :-)

Skrevet

Ahhhh!!! Godt! Jeg mente jeg hadde vært så påpasselig med å få til "ikke" på riktig sted, så jeg ble litt paff da jeg trodde at det ikke var der!

Takk!! :-)

Skjønte ikke en dritt jeg - hva SKULLE det stått?

Skrevet

Skjønte ikke en dritt jeg - hva SKULLE det stått?

Dette er teksten. porblemet var at den store linken gjorde at kun ett ord havnet utenfor den vanlige ruta, og man måtte scrolle sidelengs for å se.

"Det absurde er at denne babyen nå får være sammen med moren sin, noe som den ikke hadde fått dersom ikke britisk politi hadde stoppet terroraksjonen......."

Skrevet

Dette er teksten. porblemet var at den store linken gjorde at kun ett ord havnet utenfor den vanlige ruta, og man måtte scrolle sidelengs for å se.

"Det absurde er at denne babyen nå får være sammen med moren sin, noe som den ikke hadde fått dersom ikke britisk politi hadde stoppet terroraksjonen......."

Hos meg ser det slik ut - så jeg fant ikke noe feil:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3239166

:D

Skrevet

Men så vet vi jo ikke om denne moren virkelig _er_ skyldig. Jeg tipper endel av de arresterte egentlig er uskyldige. Politiet tar nok ingen sjanser og arresterer heller en for mye enn en for lite inntil de får undersøkt mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...