Gå til innhold

Amazon.co.uk eller event andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bestille noen babyleker fra amazon.co.uk, men jeg får opp at de ikke kan levere til min adresse. Har bestilt flere ting derfra før, men det har gått greit. Har amazon bergreninger på leker?

Noen andre lekebutikker på nettet som sender til norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det store ting du vil bestille? De har gjerne begrensning i vekt og størrelse på ting som skal sendes til utlandet.

Skrevet

Er det store ting du vil bestille? De har gjerne begrensning i vekt og størrelse på ting som skal sendes til utlandet.

Neida, det er bare noen små rangler.

Skrevet

Da er det sikkert en partner og ikke Amazons egen nettbutikk du er blitt videresendt til; jeg bestilte nylig leker til minsten fra Amazon.co.uk og fikk det i posten allerede tre-fire dager senere.

Har noen shoppelenker her:

http://babytips.tk/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...