Gå til innhold

Skal besøke en venninne fra barndommen/ungdommen i kveld...

Anbefalte innlegg

Gjest sjilacoli
Skrevet

Blir jo spennende, kjenner jeg har litt sommerfugler i magen. Hvordan er hun nå iforhold til den tiden og er "merkelappene" man setter på hverandre de samme? Jeg har forandret meg en del. Var litt stille og sjernert i den tiden, men er mer utadvendt nå...

Var mye sammen med henne egentlig, men hun var nok mer utadvendt og frempå en jeg var på den tiden. Hun var da en av de populæreste også.

Skal ihvertfall bare være meg selv og prøve å kose meg så godt jeg kan. Vi var på mange måter like, med felles interesser. Hvordan er interessene hennes idag?

Hehhe, husker vi ville bli popstjerner og vi lurte på om naboen (han var en mediamann og laget filmer etc..) kunne lage en musikkvideo av oss, vi trakk oss i det vi skulle til å ringe på døren...

Det ble bare med koret som vi sang i...

Gøy det og da! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Jeg brevvekslet lenge med ei jente i Vesfold i ungdomstida - over flere år. Vi traff hverndre noen ganger og var virkelig dype, nære venninner. Men utover i gymnastida, ble brevene sjeldnere og sjeldnere og til slutt ble det ikke noe mer skriving.

Jeg lurer ofte på hvor hun er blitt av - hva slags liv hun har, hva hun jobber med og om hun har barn. En gang ringte jeg opplysningen og spurte om de hadde noe nummer på det navnet (hun kan jo ha skiftet etternavn) - og det hadde de - to ulike personer. Men jeg turde ikke ringe....

Når vi en sjelden gang kjører forbi der hun bodde på vei til Oslo, tenker jeg alltid på henne....

Kos dere i kveld da!

Ørkenvandreren
Skrevet

Problemet med slike "reunions" er at folk kommer dit med mentale "bilder"/forestillinger som kanskje er 10-20 år gamle. Man blir ikke "møtt" som den man er idag (hvor kanskje verdier, synspunkter, "personlighet" har endret seg radikalt siden man så hverandre sist) - det kan være litt ødeleggende for slike sammenkomster.

Skrevet

Problemet med slike "reunions" er at folk kommer dit med mentale "bilder"/forestillinger som kanskje er 10-20 år gamle. Man blir ikke "møtt" som den man er idag (hvor kanskje verdier, synspunkter, "personlighet" har endret seg radikalt siden man så hverandre sist) - det kan være litt ødeleggende for slike sammenkomster.

Etter noen øl så syns jeg alle var som de var i 7.klasse igjen jeg! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...