damedame o Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Har hatt sånn noenlunde regelmessig mens "hele livet", med det jeg antar er normale blødninger. Aldri nevneverdige smerter av noe slag. Siste halvår har jeg hatt mensen i maks 3 dager. Lite blod. Jeg har heller aldri hatt hodepine, men to ganger i løpet av denne sommeren har jeg hatt hodepine. På en skala fra 1-10 hvor 10 er skikkelig vondt, lå jeg på kanskje 3, så vondt var det ikke... Siden jeg aldri har vært syk, og fordi jeg har hørt om ei som mistet mensen i ett år og senere fikk påvist kreft (svulst på hjernen), så lurer jeg på om det kan være grunn til bekymring...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Kanskje du skulle be legen sjekke hormonnivået ditt? Jeg tenker litt på tidlig overgangsalder. 0 Siter
damedame o Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Kanskje du skulle be legen sjekke hormonnivået ditt? Jeg tenker litt på tidlig overgangsalder. Oi, herregud, ja, det vil i tilfelle være tidlig. Uff. Takk for tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.