Gå til innhold

Noe galt med perioden eller hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sånn noenlunde regelmessig mens "hele livet", med det jeg antar er normale blødninger. Aldri nevneverdige smerter av noe slag.

Siste halvår har jeg hatt mensen i maks 3 dager. Lite blod.

Jeg har heller aldri hatt hodepine, men to ganger i løpet av denne sommeren har jeg hatt hodepine. På en skala fra 1-10 hvor 10 er skikkelig vondt, lå jeg på kanskje 3, så vondt var det ikke...

Siden jeg aldri har vært syk, og fordi jeg har hørt om ei som mistet mensen i ett år og senere fikk påvist kreft (svulst på hjernen), så lurer jeg på om det kan være grunn til bekymring...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle be legen sjekke hormonnivået ditt? Jeg tenker litt på tidlig overgangsalder.

Skrevet

Kanskje du skulle be legen sjekke hormonnivået ditt? Jeg tenker litt på tidlig overgangsalder.

Oi, herregud, ja, det vil i tilfelle være tidlig. Uff. Takk for tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...