keinstein Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg sto i båtforretning og solgte bl a tau. En type var ganske populær, et hvitt silkeaktig tau omtrent 15 mm tykt. Flere menn kom innom i løpet av året, også utenfor båtsesong og kjøpte 10 meter. Noen ville ha det kuttet opp i 4 like deler. Det måtte svies i endene for at det ikke skulle rakne. Jeg forsto ikke den gangen, men nå vet jeg hva de skulle med det. Ei dame jeg traff jobbet i gardinforretning og solgte også mye tau til gobeliner, de skulle også ha kuttet det opp i 4 biter. Men der var det damer som handlet. Hun ble ganske rød i toppen da jeg opplyste henne om hva damene egentlig skulle bruke det til. Gobeliner er ikke så vanlig, men bondage-sex er ganske vanlig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Ble det ikke mye med 4 2,5 meters lengder? Eller kanskje de hadde veldig bred seng? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Ble det ikke mye med 4 2,5 meters lengder? Eller kanskje de hadde veldig bred seng? Jeg lurte også på det, men det som er for langt er det råd med. Og så er det vel "dekorativt" med noen runder rundt armer og ben? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg lurte også på det, men det som er for langt er det råd med. Og så er det vel "dekorativt" med noen runder rundt armer og ben? Kanskje det ja. Uheldigvis har vi bare rammemadrass, så det blir dårlig med feste. Ellers skulle jeg kanskje vurdert å kjøpe meg noen taulengder selv. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Kanskje det ja. Uheldigvis har vi bare rammemadrass, så det blir dårlig med feste. Ellers skulle jeg kanskje vurdert å kjøpe meg noen taulengder selv. Det er jo ganske uskyldig lek. Du kan jo feste dem permanent med øyeskruer i sokkelen? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Det er jo ganske uskyldig lek. Du kan jo feste dem permanent med øyeskruer i sokkelen? Det blir litt for mye styr. Jeg ønsker meg en sånn smijernsseng, men det blir litt vanskelig med den rammemadrassen vi har nå (med sokkel). 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Det blir litt for mye styr. Jeg ønsker meg en sånn smijernsseng, men det blir litt vanskelig med den rammemadrassen vi har nå (med sokkel). Du kan få løse sengegjerder og ramme med sengegjerder til å tre nedpå rammemadrasser. Himmelseng f eks. Der kan du feste øyeskruer oppunder taket.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Du kan få løse sengegjerder og ramme med sengegjerder til å tre nedpå rammemadrasser. Himmelseng f eks. Der kan du feste øyeskruer oppunder taket.... Jeg har bare sett hodegjerder som passer til senga vår. Må jo ha et...fotgjerde eller hva det heter også. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Jeg har bare sett hodegjerder som passer til senga vår. Må jo ha et...fotgjerde eller hva det heter også. Det er en og samme sak. Da trenger du vanger. På sidene. 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Kanskje det ja. Uheldigvis har vi bare rammemadrass, så det blir dårlig med feste. Ellers skulle jeg kanskje vurdert å kjøpe meg noen taulengder selv. Kan du ikke binde en arm i dørhåndtaket, et bein i vinduet, en annen arm i skapet og så siste beinet i nattpotta? det må jo bare være SÅ sexy! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Kan du ikke binde en arm i dørhåndtaket, et bein i vinduet, en annen arm i skapet og så siste beinet i nattpotta? det må jo bare være SÅ sexy! Jo, der har jeg løsningen! Hvis han ikke kaster seg over meg da, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Kan du ikke binde en arm i dørhåndtaket, et bein i vinduet, en annen arm i skapet og så siste beinet i nattpotta? det må jo bare være SÅ sexy! LOL 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Det er en og samme sak. Da trenger du vanger. På sidene. Men det går jo ikke når madrassen går helt ned på gulvet. *ønske seg ny seng* 0 Siter
GoodTimes Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Men det går jo ikke når madrassen går helt ned på gulvet. *ønske seg ny seng* Jeg får klaustrofobi bare ved tanken. Jeg som får panikk bare glidelåsen setter seg fast i parkasen min ... 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg får klaustrofobi bare ved tanken. Jeg som får panikk bare glidelåsen setter seg fast i parkasen min ... *LOL* samme her 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg får klaustrofobi bare ved tanken. Jeg som får panikk bare glidelåsen setter seg fast i parkasen min ... *fnis* Les boka Gerald's Game av Stephen King, og du får enda mindre lyst på sengelek av denne typen. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Kan du ikke binde en arm i dørhåndtaket, et bein i vinduet, en annen arm i skapet og så siste beinet i nattpotta? det må jo bare være SÅ sexy! Hoho! Men nå begynner vi å snakke om mange meter ... 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Men det går jo ikke når madrassen går helt ned på gulvet. *ønske seg ny seng* Jo. Vangene går utenpå madrassen. Rammemadrassen står inni en ramme som består av vanger og hode- fotgjerde. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jo. Vangene går utenpå madrassen. Rammemadrassen står inni en ramme som består av vanger og hode- fotgjerde. Blir det noe fint da? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Blir det noe fint da? Dette blir jo litt reklame da, men denne kan lages etter mål: http://www.noredalen.no/Produkt/Himmelseng.jpg Det er bare å bestille den uten bunn, og dermed går rammemadrassen inni. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.