Gå til innhold

Et tau til begjær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sto i båtforretning og solgte bl a tau. En type var ganske populær, et hvitt silkeaktig tau omtrent 15 mm tykt. Flere menn kom innom i løpet av året, også utenfor båtsesong og kjøpte 10 meter. Noen ville ha det kuttet opp i 4 like deler. Det måtte svies i endene for at det ikke skulle rakne. Jeg forsto ikke den gangen, men nå vet jeg hva de skulle med det.

Ei dame jeg traff jobbet i gardinforretning og solgte også mye tau til gobeliner, de skulle også ha kuttet det opp i 4 biter. Men der var det damer som handlet.

Hun ble ganske rød i toppen da jeg opplyste henne om hva damene egentlig skulle bruke det til. Gobeliner er ikke så vanlig, men bondage-sex er ganske vanlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Ble det ikke mye med 4 2,5 meters lengder? Eller kanskje de hadde veldig bred seng? :)

Skrevet

Ble det ikke mye med 4 2,5 meters lengder? Eller kanskje de hadde veldig bred seng? :)

Jeg lurte også på det, men det som er for langt er det råd med.

Og så er det vel "dekorativt" med noen runder rundt armer og ben?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg lurte også på det, men det som er for langt er det råd med.

Og så er det vel "dekorativt" med noen runder rundt armer og ben?

Kanskje det ja. Uheldigvis har vi bare rammemadrass, så det blir dårlig med feste. Ellers skulle jeg kanskje vurdert å kjøpe meg noen taulengder selv. ;)

Skrevet

Kanskje det ja. Uheldigvis har vi bare rammemadrass, så det blir dårlig med feste. Ellers skulle jeg kanskje vurdert å kjøpe meg noen taulengder selv. ;)

Det er jo ganske uskyldig lek.

Du kan jo feste dem permanent med øyeskruer i sokkelen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er jo ganske uskyldig lek.

Du kan jo feste dem permanent med øyeskruer i sokkelen?

Det blir litt for mye styr. Jeg ønsker meg en sånn smijernsseng, men det blir litt vanskelig med den rammemadrassen vi har nå (med sokkel).

Skrevet

Det blir litt for mye styr. Jeg ønsker meg en sånn smijernsseng, men det blir litt vanskelig med den rammemadrassen vi har nå (med sokkel).

Du kan få løse sengegjerder og ramme med sengegjerder til å tre nedpå rammemadrasser. Himmelseng f eks. Der kan du feste øyeskruer oppunder taket....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan få løse sengegjerder og ramme med sengegjerder til å tre nedpå rammemadrasser. Himmelseng f eks. Der kan du feste øyeskruer oppunder taket....

Jeg har bare sett hodegjerder som passer til senga vår. Må jo ha et...fotgjerde eller hva det heter også.

Skrevet

Jeg har bare sett hodegjerder som passer til senga vår. Må jo ha et...fotgjerde eller hva det heter også.

Det er en og samme sak. Da trenger du vanger. På sidene.

Skrevet

Kan du ikke binde en arm i dørhåndtaket, et bein i vinduet, en annen arm i skapet og så siste beinet i nattpotta? det må jo bare være SÅ sexy! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan du ikke binde en arm i dørhåndtaket, et bein i vinduet, en annen arm i skapet og så siste beinet i nattpotta? det må jo bare være SÅ sexy! :)

Jo, der har jeg løsningen! Hvis han ikke kaster seg over meg da, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

LOL

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er en og samme sak. Da trenger du vanger. På sidene.

Men det går jo ikke når madrassen går helt ned på gulvet. *ønske seg ny seng*

Skrevet

Jeg får klaustrofobi bare ved tanken. Jeg som får panikk bare glidelåsen setter seg fast i parkasen min ...

Skrevet

Jeg får klaustrofobi bare ved tanken. Jeg som får panikk bare glidelåsen setter seg fast i parkasen min ...

*LOL* samme her

Gjest Princess Peach
Skrevet

*fnis*

Les boka Gerald's Game av Stephen King, og du får enda mindre lyst på sengelek av denne typen. ;)

Skrevet

Hoho! Men nå begynner vi å snakke om mange meter ...

Skrevet

Jo. Vangene går utenpå madrassen. Rammemadrassen står inni en ramme som består av vanger og hode- fotgjerde.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jo. Vangene går utenpå madrassen. Rammemadrassen står inni en ramme som består av vanger og hode- fotgjerde.

Blir det noe fint da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...