Gå til innhold

Ville dere gitt 1 million for en 20 kvadratmeters leilighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Kristiina
Skrevet

En bekjent av meg har kjøpt leilighet ved Fayes gate, i nærheten av Ullevål sykehus og gikk 1 million for 20 kvadratmeter.

Hun er fortsatt student.

Ville dere gitt en million for 20 kv?

Er det det jeg må ut med når jeg en gang skal kjøpe leielighet nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glad jeg kjøpte min for en stund siden.

gikk nettopp 2 x 20m^2 her i blokka for 1.050 og 1.060 nettopp. og da re det fellesgjeld på toppen.

galskap :)

Skrevet

Nei, jeg begynner å lure på om jeg er gal som bor her og ikke kjøper meg et hus med svømmebasseng litt ut på landet.

Skrevet

Nei - aldri i livet!!!

Vi bygde hus rimelig sentralt i Kristiansand for ni år siden. Hadde en del egenkapital, og tok opp et lån på ca 700.000. Hele huset, med tomt kom vel på rundt en million.

Nå har vi bygd garasje og pusset opp litt i ettertid. Regner med at huset kan bli solgt for rundt 2 millioner i dag...

Skrevet

Nei, jeg begynner å lure på om jeg er gal som bor her og ikke kjøper meg et hus med svømmebasseng litt ut på landet.

Nå er nabohuset til salgs :)

Skrevet

Ja, det kan du si. Jeg vil heller bo litt mer "beskjedent" enn i en stor kåk på landet. Men hver sin lyst :-)

Skrevet

Og naboleiligheten min, 2.8 mill.

Jeg kan ikke flytte før om 10 år, jeg har faktisk sjekka.

Skrevet

Ja, det kan du si. Jeg vil heller bo litt mer "beskjedent" enn i en stor kåk på landet. Men hver sin lyst :-)

Tanken har bare såvidt falt meg inn men den blir fort borte igjen. Men det er jo idioti at leiligheter skal være så utrolig dyre.

Jeg er nå altså trippelmillionær på en treromsleilighet. Helt sykt, men jeg trives nok best i byen.

Bare tanken på å være avhengig av bil for å ta en tur å shoppe og aldri kunne dra på puben fordi man selvfølgelig ikke kjører bil etter pilsing, gjør meg dårlig.

Det er utrolig deilig å ha alt tilgjengelig i nærområde, særlig når man ikke kan bruke buss og trikk.

Skrevet

Det er stort sett de prisene man må regne med i ettertraktede boligområder. Der jeg bor er det helt vanlig at det koster 55000Kr kvadratmeter for mindre leiligheter. Veldig dyrt!

Skrevet

Tanken har bare såvidt falt meg inn men den blir fort borte igjen. Men det er jo idioti at leiligheter skal være så utrolig dyre.

Jeg er nå altså trippelmillionær på en treromsleilighet. Helt sykt, men jeg trives nok best i byen.

Bare tanken på å være avhengig av bil for å ta en tur å shoppe og aldri kunne dra på puben fordi man selvfølgelig ikke kjører bil etter pilsing, gjør meg dårlig.

Det er utrolig deilig å ha alt tilgjengelig i nærområde, særlig når man ikke kan bruke buss og trikk.

Vi går hjemme og suller og drekker vi vettø :-)

Skrevet

Kan man kalle noe så smått for leilighet?

Ellers ville jeg aldri betalt så mye for så lite nei...

Skrevet

Hva går husene for hos dere for tiden? Omlag 2 mill?

Skrevet

Hva går husene for hos dere for tiden? Omlag 2 mill?

Vårt står i 1,4 . det er lite , men mors og fars gikk nå for 2,3 - et stort et med sokkel.

Skrevet

Vårt står i 1,4 . det er lite , men mors og fars gikk nå for 2,3 - et stort et med sokkel.

Foreldrene mine solgte sitt for 1,2 for åtte år siden; et stort og fint hus. Samtidig solgte vi vår lille toroms i Oslo for 1,1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...