Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mann 52/ 106 kg fikk satt inn stent i en åre til hjertet. Inntil 14 dager før inngrepet meget aktiv med trening 3x i uka gjennom alle år. Blodtrykk gjennom siste år 130/70. Ingen skader på hjertet. 75 mg albyle og 75 mg plavix for å hindre tetting av stent i hver ende. Virker logisk og er meget punktlig med medisinene. Usikkerheten min er bruk av 50 mg Selo-Zok som gjør meg svimmel, nedstter min fysiske og psykiske tilstand! SPM: Hva er hensikten å dempe seg ned med denne medisin når man fysisk og psykisk føler seg på topp uten smerter osv? Er kraftig redd bivirkningene og tør knapt å ta medisinen. Har et kolestrolnivå på 4,5 som antatt har årsak i bedret kosthold senere år. Er satt på Lipitor for resten av livet! SPM: Kan ikke man ytterligere bedre kolestrolnivået ved kosthold? SPM: Kan tette årer til hjertet oppdages forebyggende? Jeg hadde flott blodtrykk til tross for nesten tett åre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241523-utblokket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...