mann_1954 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mann 52/ 106 kg fikk satt inn stent i en åre til hjertet. Inntil 14 dager før inngrepet meget aktiv med trening 3x i uka gjennom alle år. Blodtrykk gjennom siste år 130/70. Ingen skader på hjertet. 75 mg albyle og 75 mg plavix for å hindre tetting av stent i hver ende. Virker logisk og er meget punktlig med medisinene. Usikkerheten min er bruk av 50 mg Selo-Zok som gjør meg svimmel, nedstter min fysiske og psykiske tilstand! SPM: Hva er hensikten å dempe seg ned med denne medisin når man fysisk og psykisk føler seg på topp uten smerter osv? Er kraftig redd bivirkningene og tør knapt å ta medisinen. Har et kolestrolnivå på 4,5 som antatt har årsak i bedret kosthold senere år. Er satt på Lipitor for resten av livet! SPM: Kan ikke man ytterligere bedre kolestrolnivået ved kosthold? SPM: Kan tette årer til hjertet oppdages forebyggende? Jeg hadde flott blodtrykk til tross for nesten tett åre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241524-utblokket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.