Gå til innhold

PC spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest filosofine
Skrevet

Noen som vet om jeg kan brenne en DVD med musikk på? Jeg har Nero brenneprogram, som visstnok tar DVD+R formater. Men jeg får ikke dette til. Noe som vet hvorfor eller hvordan jeg skal få brent musikken min. Trenger den som backup, og ikke behov for annet enn å spille av på pcen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å brenne det som en data-dvd og ikke som en musikk-dvd?

Gjest filosofine
Skrevet

Prøvd å brenne det som en data-dvd og ikke som en musikk-dvd?

prøvde på det... fikk det ikke til...

Skrevet

Jeg vil tippe at du har glemt å avslutte plata. Det må du gjøre manuelt som en egen prosedyre eller menyvalg, når du er ferdig med å brenne inn det som skal være på den. Avslutte betyr at allokeringstabellen brennes inn på +R plater. På -R trenger du ikke det, da skjer det automatisk, siden du ikke kan brenne på den mer enn en gang.

Gjest filosofine
Skrevet

Jeg vil tippe at du har glemt å avslutte plata. Det må du gjøre manuelt som en egen prosedyre eller menyvalg, når du er ferdig med å brenne inn det som skal være på den. Avslutte betyr at allokeringstabellen brennes inn på +R plater. På -R trenger du ikke det, da skjer det automatisk, siden du ikke kan brenne på den mer enn en gang.

takk for svar.. men kom meg ikke så langt før brenneprosessen feilet. Etter 20 min med brenning får jeg beskjed at brenneprosessen feilet.

Står

20.22 burn process started

20.41 DVD+RW RW8160

Focus or tracking error

20.42 Burn process faild at 2.4x (3,312KB/s)

På DVD plata er alle filene "på plass" men jeg får ikke til å spille av noe musikk.

Noe forslag?

Skrevet

takk for svar.. men kom meg ikke så langt før brenneprosessen feilet. Etter 20 min med brenning får jeg beskjed at brenneprosessen feilet.

Står

20.22 burn process started

20.41 DVD+RW RW8160

Focus or tracking error

20.42 Burn process faild at 2.4x (3,312KB/s)

På DVD plata er alle filene "på plass" men jeg får ikke til å spille av noe musikk.

Noe forslag?

Feil på plate eller brenner?

Gjest filosofine
Skrevet

Feil på plate eller brenner?

Da må det nok være brenneren.... Hører mye lyder fra pcen når den jobber. Litt for mye. Men er redd for å få den fiksa. Tenk på hva det kan koste..

Men... jeg klarer fint å brenne cder. Huff. Frustrerende.

Skrevet

Da må det nok være brenneren.... Hører mye lyder fra pcen når den jobber. Litt for mye. Men er redd for å få den fiksa. Tenk på hva det kan koste..

Men... jeg klarer fint å brenne cder. Huff. Frustrerende.

Hvor gammel er brenneren? Hvis den ikke er så gammel har du garanti/reklamasjon på den. Hvis ikke får du en dvd brenner til 400 kr så det lønner seg heller å kjøpe en ny enn å reparere den gamle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...