Gå til innhold

Terkel i knipe

Anbefalte innlegg

Enig. Filmen egner seg ikke for barn. Jeg ble helt sjokka.

Det ble nok 11 års grense fordi det var tegnefilm. Men jeg synes å tre læreren på en jernstang, og le og si han ligner en kaptein Sabeltann is, mens blodet pumper ut av skallen på han, ikke er særlig barnevennlig.

Verre og verre!!!!

Fortsetter under...

Tidene forandrer seg:) Underholdning for barn, er ikke som den engang var. Vi hadde bare NRK, og var stort sett fornøyde med det.

Dette gikk opp for meg her ett år, da jeg tok ungene med på en forestilling som jeg likte kjempe god da jeg var i 10 års alderen. Det var dukketeater med sanger.

Ungene satt å himlet med øynene, og synes dette var "treige" greier. Jeg, derimot kunne alle tekstene, og koste meg.

Fikk høre det etterpå. -gamledager mamma, gamledager!!

Ja, tidene forandrer seg! Husker godt at jeg ikke fikk se "Saturday Night Fever" fordi den hadde 18-årsgrense.

Mange, mange år senere så jeg omsoder filmen på TV, og den var da ikke så fæl, var den vel? Altså, det var en drit_dårlig_ film, men ikke "fæl" i betydningen "18-årsgrense-fæl", og den ville aldri fått 18-årsgrense i dag!

Ja, tidene forandrer seg! Husker godt at jeg ikke fikk se "Saturday Night Fever" fordi den hadde 18-årsgrense.

Mange, mange år senere så jeg omsoder filmen på TV, og den var da ikke så fæl, var den vel? Altså, det var en drit_dårlig_ film, men ikke "fæl" i betydningen "18-årsgrense-fæl", og den ville aldri fått 18-årsgrense i dag!

Kanskje det var hoftevrikkingen? ;)

Gjest Persille

Jeg personlig synes den er morsom - men det er helt klart IKKE en barnefilm.

Vel er det tegnefilm, men den er på kanten selv for mange voksne - og humoren er ganske svart og morbid i flere scener.

Skjønner ikke helt 7-års grensen, det burde ha vært 15.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...