Gå til innhold

Hvor mye har det å si for meg at jeg har rotet med pilene på p-pillebrettet?

Anbefalte innlegg

Gjest cerazette
Skrevet

Jeg går på Cerazette. Jeg har vært veldig stressa den siste måneden. da glemte jeg tre piller på brettet. Nå ser jeg at jeg har tatt tre piller i feil retning, så ikke godt nok etter hvor pilen fulgte hen.

Jeg er veldig forsinket med mensen nå, og håper å få den snart, men lurer på om p-pilletullet kan ha rotet det til for meg nå.

Har dere erfaring med Cerazette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Cerazette er en minipille hvor alle pillene har likt hormoninnhold, så om du har tatt de i feil retning har ingenting å si..Pilene og dagene er bare der for å hjelpe deg å huske når du tok siste pille :o)

Gjest cerazette
Skrevet

Hei, Cerazette er en minipille hvor alle pillene har likt hormoninnhold, så om du har tatt de i feil retning har ingenting å si..Pilene og dagene er bare der for å hjelpe deg å huske når du tok siste pille :o)

takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...