Gjest cerazette Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg går på Cerazette. Jeg har vært veldig stressa den siste måneden. da glemte jeg tre piller på brettet. Nå ser jeg at jeg har tatt tre piller i feil retning, så ikke godt nok etter hvor pilen fulgte hen. Jeg er veldig forsinket med mensen nå, og håper å få den snart, men lurer på om p-pilletullet kan ha rotet det til for meg nå. Har dere erfaring med Cerazette? 0 Siter
zupernova Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hei, Cerazette er en minipille hvor alle pillene har likt hormoninnhold, så om du har tatt de i feil retning har ingenting å si..Pilene og dagene er bare der for å hjelpe deg å huske når du tok siste pille ) 0 Siter
Gjest cerazette Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hei, Cerazette er en minipille hvor alle pillene har likt hormoninnhold, så om du har tatt de i feil retning har ingenting å si..Pilene og dagene er bare der for å hjelpe deg å huske når du tok siste pille ) takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.