Gå til innhold

Bærbar PC - hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest snart BI-student
Skrevet

Jeg skal ta master på BI, og trenger en bærbar PC. Jeg har 0 peiling!

Den må være stillegående, være rask nok, og ha nok minne. Skal bare bruke den til excel. word, outlook, og power point - også til å surfe litt.

Batterikapasiteten bør være ganske god.

Den skal helst være lett, men ser de fleste veier rett under 3 kg.

Den skal koste max 8000,-

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan da lett få en superbra fin pc til den prisen.

anbefaler DELL.

Der får du skreddersydd pcen

Skrevet

Dell har bra bærbare, og mange ulike modeller/spesifikasjoner. Vil tro du finner en bra løsning der.

Ellers har Acer bra maskiner også, og her finner du en som retter seg inn mot studentmarkedet: http://www.mpx.no/default.aspx?avdeling=31

" N Y H E T ! Fantastisk studentmaskin!

Aspire 1642ZWLMi, introduksjonstilbud for den som vil være tidlig ute til skolestart!

Blir garantert høstens store studentmaskin! Stillegående centrino maskin med lang batterilevetid. Har i tillegg mye minne og stor lagringsplass. Utrolig!!

Intel Pentium M735 1,7GHz, 1GB Ram, WLAN

100GB Harddisk, XP Home, DVD-RW, 8 cell(4 t.) bat." til rett under 8000. Du finner mer spesifikasjoner på maskinen på linken der.

Ellers er det jo flere nettbutikker du kan sjekke ut, komplett.no fx.

Men styr unna PackardBell, den vet jeg flere bekjente har hatt veldig dårlig erfaring med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...