Gjest snart BI-student Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg skal ta master på BI, og trenger en bærbar PC. Jeg har 0 peiling! Den må være stillegående, være rask nok, og ha nok minne. Skal bare bruke den til excel. word, outlook, og power point - også til å surfe litt. Batterikapasiteten bør være ganske god. Den skal helst være lett, men ser de fleste veier rett under 3 kg. Den skal koste max 8000,- Hjelp! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 du kan da lett få en superbra fin pc til den prisen. anbefaler DELL. Der får du skreddersydd pcen 0 Siter
Gemini Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Dell har bra bærbare, og mange ulike modeller/spesifikasjoner. Vil tro du finner en bra løsning der. Ellers har Acer bra maskiner også, og her finner du en som retter seg inn mot studentmarkedet: http://www.mpx.no/default.aspx?avdeling=31 " N Y H E T ! Fantastisk studentmaskin! Aspire 1642ZWLMi, introduksjonstilbud for den som vil være tidlig ute til skolestart! Blir garantert høstens store studentmaskin! Stillegående centrino maskin med lang batterilevetid. Har i tillegg mye minne og stor lagringsplass. Utrolig!! Intel Pentium M735 1,7GHz, 1GB Ram, WLAN 100GB Harddisk, XP Home, DVD-RW, 8 cell(4 t.) bat." til rett under 8000. Du finner mer spesifikasjoner på maskinen på linken der. Ellers er det jo flere nettbutikker du kan sjekke ut, komplett.no fx. Men styr unna PackardBell, den vet jeg flere bekjente har hatt veldig dårlig erfaring med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.