Gå til innhold

ulykker i hjemmet

Anbefalte innlegg

Gjest forsikringsagent
Skrevet

i forbindelse med en ny type totalforsikring,er jeg interessert i å få informasjon om store nesten-ulykker i hjemmet(avverget i siste liten).

eller er det en myte?

det vurderes at man får fradrag i forsikringspremien for hver ulykke man greier å avverge.(men man må være rask på labben med kameraet,da bildemateriale kreves).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i ferd med å dra med meg et helvete av ei dame hjem en gang. Typisk nestenulykke, men fikk avverget det på trappa. Regner med at forsikring ikke hadde dekket slike ting om hun hadde sluppet innenfor døra?

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg var i ferd med å dra med meg et helvete av ei dame hjem en gang. Typisk nestenulykke, men fikk avverget det på trappa. Regner med at forsikring ikke hadde dekket slike ting om hun hadde sluppet innenfor døra?

Bilde hvor hun papirpose over hodet teller heller ikke som bevis! :-)

Gjest forsikringsagent
Skrevet

det hadde nok straks stilt seg værre det,ja.

Gjest forsikringsagent
Skrevet

det du frivillig bringer inn gjennom døra er ditt ansvar,om hun derimot overmannet deg(og dette kan bevises) får du godtgjørelse.

Skrevet

det du frivillig bringer inn gjennom døra er ditt ansvar,om hun derimot overmannet deg(og dette kan bevises) får du godtgjørelse.

Hva snakker vi om i kroner her du (bare sånn rent teoretisk altså)

Gjest forsikringsagent
Skrevet

Hva snakker vi om i kroner her du (bare sånn rent teoretisk altså)

det kommer først og fremst an på hva skadeomfanget blir. dette må regnes nøye ut individuelt,da mange faktorer spiller inn:bla om hun får lurt deg til giftemål,blir med barn etc..(grøss)

Skrevet

Siste nesten-ulykke i dette hjemmet var da kjæresten og jeg tullet og plutselig så stjerner begge to (vel, bare hun, for å være ærlig, men det ødelegger jo historien litt). Hodene hadde klinket hardt mot hverandre. Helt uforutsett.

Vet ikke hvilken forsikring som ville dekket skade der.

Skrevet

hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...