Gå til innhold

er dette kvinnefrigjøring?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ostepop1365380989

Her sitter jeg og er trist fordi jeg ikke blir gravid, mens denne dama er villig til å ofre barnet sitt for en selvmordsskjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo sett hvor stolte foreldrene er når deres barn har utført selvmordsoppdrag.

En baby som selvmordssoldat vil jo sikre familien høy status og gode "trygder" fra terrornettverkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan du klarer å koble denne galskapen opp mot temaet kvinnefrigjøring. Dette har ingenting med feminisme å gjøre, dette handler om terror og religiøs fanatisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Klart det er vanvittig at moren er villig til å ofre babyen sin. Men hvorfor kaller du det kvinnefrigjøring? Det er akkurat like ille at faren vil ofre barnet. Jeg ser ikke forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker på hva det har med kvinnefrigjøring å gjøre...

At det er sjukt er det ingen tvil om. Men det "verste" er at det overhode ikke overrasker lenger.

Fanatikere (og for tiden spesielt de muslimske) er helt klart i stand til å gjøre hva som helst for "saken/religionen" - uansett hvor forferdelig det er rent menneskelig.

Og da kan man stille seg spørsmålet om slike personer bør få lov til å ha de samme rettigheter som mennesker ellers......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golda Meir sa en gang at det ikke ville bli fred med islam før islamistene elsket sine kvinner og barn høyere enn de hatet jøder og vantro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo sett hvor stolte foreldrene er når deres barn har utført selvmordsoppdrag.

En baby som selvmordssoldat vil jo sikre familien høy status og gode "trygder" fra terrornettverkene.

Collateral damage.

Guden ser i nåde til de som ofrer sine barn for fremme islam. De vil komme til paradis som de 40 nærmeste familiemedlemmer.

Koranen sier islam skal herske over verden ved å slå skrekk i de vantro til de underkaster seg.

Det er en grusom doktrine prestene har laget for å få makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golda Meir sa en gang at det ikke ville bli fred med islam før islamistene elsket sine kvinner og barn høyere enn de hatet jøder og vantro.

Et godt poeng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er vanvittig at moren er villig til å ofre babyen sin. Men hvorfor kaller du det kvinnefrigjøring? Det er akkurat like ille at faren vil ofre barnet. Jeg ser ikke forskjellen.

Fordi det står i artikkelen at det ikke er "vanlig" at kvinner gjør dette, selv ikke blant terroristene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan du klarer å koble denne galskapen opp mot temaet kvinnefrigjøring. Dette har ingenting med feminisme å gjøre, dette handler om terror og religiøs fanatisme.

Det var ironi, dette er altså muslimske terroristers kvinners frigjøring - fordi det var mest "vanlig" at dette var forbeholdt menn å drive med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...