Gå til innhold

Hvorfor er ting så triste, selv om egentlig alt er bra...


Gjest ManAtwork

Anbefalte innlegg

Gjest ManAtwork

Hei, jeg er en gutt som nylig har fylt tjue år, problemet mitt er at jeg syns hverdagen er grå og trist selv om jeg gjør ting jeg liker..eller pleide å like så er det liksom så "hult" og "tomt"

Jeg vet ikke hva jeg vil med livet mitt, noen ganger vil jeg bare stoppe.... på en måte. jeg søker liksom etter hva som kan gi livet mmitt litt mer piff men jeg syns det bare går i den samme triste duren hele tiden. det er liksom som om jeg sier til meg selv at jeg ikke skal like meg selv eller hva jeg holder på med..

nei dette ble veldig svevende men hvis det er noen som kan kjenne seg igjen i det jeg prøver og si og at det ikke bare er jeg som er "smårar" så del det gjerne med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Men det er ganske sikkert helt vanlig å føle at man forandrer seg når man er i tenårene/20-årene. Ting man før satte pris på og trivdes med føles plutselig meningsløse. Vet ikke om jeg har noe særlig med råd å gi deg. Men det kan lønne seg å tenke etter, hva er det du innerst inne har lyst til å gjøre? Hva liker du best? Ha dette i bakhodet uten å tenke på hva du -pleide- å like før. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg godt igjen her. Jeg har blitt eldre og det har gått over ,men jeg måtte gjøre en jobb først. Jeg ble ofte skuffet fordi jeg ikke klarte å leve opp til andres forventninger. Jeg måtte begynne å anerkjenne meg sjøl, og godta meg sjøl sånn jeg er. Graset er grønnere på den andre siden sier vi, og streber etter noe bedre hele tiden.Men jeg tror vi leter på feil plass. Det er i oss sjøl vi må lete. Vi må gjøre vårt eget gras grønnere. Det er vårt ansvar.Og vi kan ikke forvente at andre skal gjøre det bedre for oss. Å søke etter mer spenning i livet, det er kun en flukt. Vi må tillate oss selv å puste dypt og virkelig kjenne etter hvem vi er og hva som blir riktig. De fleste av våre problemer er der kun fordi vi har vært redde for å se på dem og gå inn i dem, og aldri tort å finne ut hva de egentlig består av. Jeg har fått det mye bedre etter at jeg begynte å meditere, så et råd kan jo være at du lærer deg en eller flere meditasjonsteknikker. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...