fresja Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det siste dagene har PC'en min vært lydløs. Ingen trudelutt når jeg starter opp, ikke kan jeg spille musikk, spill f.eks. er lydløse. Forslag til korrigering av dette mottas med takk! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Har du vært inne på Enhetsbehandling og sjekket om lydkortet oppgis som installert og fungerende? Og - jeg må bare spørre: Har du sjekket at ikke volumet, fysisk eller i Windows, ikke er skrudd ned? "........................................." 0 Siter
fresja Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Har du vært inne på Enhetsbehandling og sjekket om lydkortet oppgis som installert og fungerende? Og - jeg må bare spørre: Har du sjekket at ikke volumet, fysisk eller i Windows, ikke er skrudd ned? "........................................." Volumet er ikke skrudd ned. Har vært på enhetsbehandling. Finner ikke noe lydkort; aner ikke hva der skal stå! 0 Siter
org Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Hos meg hadde pluggen falt ut... :-) Tok laaaang tid før mannen min fant ut det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Volumet er ikke skrudd ned. Har vært på enhetsbehandling. Finner ikke noe lydkort; aner ikke hva der skal stå! Gå inn i kontrollpanelet og aktivere lyden? 0 Siter
fresja Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 Hos meg hadde pluggen falt ut... :-) Tok laaaang tid før mannen min fant ut det. Jeg har et sammensurium av ledninger, men jeg finner ingen løs plugg! 0 Siter
fresja Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 Gå inn i kontrollpanelet og aktivere lyden? Har vært i kontrollpanelet både nå og tidligere. Har klikket på alt inder lyder og lydenheter, men fikker ikke noe "Aktiver"! 0 Siter
fresja Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Har du vært inne på Enhetsbehandling og sjekket om lydkortet oppgis som installert og fungerende? Og - jeg må bare spørre: Har du sjekket at ikke volumet, fysisk eller i Windows, ikke er skrudd ned? "........................................." Det tok akkurat en måned å finne ut at luden var av på en liten dings som ser ut som en mini fjernkontroll... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det tok akkurat en måned å finne ut at luden var av på en liten dings som ser ut som en mini fjernkontroll... *LOL* Fantastisk :-) "...................................." 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hos meg forsvinner lyden hvis volumet på jukeboxen er helt av. Det går altså utover andre programmer også. Jeg har to jukeboxer, dette gjelder kun om den ene er av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.