Gå til innhold

for mye valium og sovetabletter


rar

Anbefalte innlegg

hei!

Bare lurer på enting og det er at jeg tok 36 tabletter og av disse 24 valium og 8 sovetabletter...hvordan er det mulig å reagere slik som jeg gjorde? jeg var mer våken og opplagt enn jeg hadde vært på lenge.. ikke sovnet jeg eller noe.. rart jeg som ikke ville mer denne gangen..

Hva skjer når en tar for mye medisin en ikke skal bruke til vanlig?

Jeg havnet på legevakten men der bare snakket jeg med en lege og ingenting mer...

Hva må en gjøre for å bli lagt inn på psykavdeling?

med vennlighilsen

-rar-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

For å bli innlagt på en psykiatrisk avdeling må en først ta kontakt med en allmennlege.

Denne vil snakke med deg, og om dere finner at du trenger innleggelse, vil legen ta kontakt med sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lyst til å snu litt på flisa: Hva kan du gjøre for å unngå å bli lagt inn?(ser da bort fra selvmord)DU har ansvaret for ditt eget liv. Se etter i deg selv hva du kan gjøre med din livssituasjon.Hva kan du forandre på her og nå? Å ta så mye tabletter er jo et rop om hjelp som det heter, og det er det jo tydelig at du trenger, så det første skritt er å innrømme at man er syk. Ansvaret for ditt liv legger du i andres hender ved å gjøre det på denne måten her. Så se først etter hva du kan gjøre med deg selv, for deg selv. Det er ikke sikkert det er så alvorlig som du tror. depresjon kan ofte forveksles med selvmedlidenhet. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bli innlagt på en psykiatrisk avdeling må en først ta kontakt med en allmennlege.

Denne vil snakke med deg, og om dere finner at du trenger innleggelse, vil legen ta kontakt med sykehuset.

Joda snakket jo med en psykiater på legevakten og sa at jeg ville legges inn, men hun sa at det ikke var riktig "måte" for meg..hun ville at jeg skulle gå på dagavdeling tre dager i uken, hva gjør en der og hva er det?

Enkelte dager har jeg lyst til å gjøre det samme igjen men tenker at det kan jeg jo ikke gjøre. tenker mye på det, men jeg har jo "barnevakter" rundt meg hele tiden her hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...