Gå til innhold

Dere som har sluttet å røyke med Carr.

Anbefalte innlegg

4barns mor-77

Har lest mange av innleggene deres, og lurer veldig på... Er det faktisk sånn at dere ikke får lyst på røyk engang??? Høres jo helt ubegripelig ut for en innbarket røyker... Jeg har sluttet før, men da i forbindelse med svangerskap. Da var det jo lett som bare dèt... Man hadde en veldig god grunn! Men jeg kan da ikke gå dit hen å bli gravid igjen for å klare å slutte...;) Jeg er motivert som bare det, men mangler et spark i baken! (også hadde det vært fint å klare å lure med gubben på det da...) Er boka virkelig verdt pengene altså? Man klarer å slutte uten problem??

Fortsetter under...

Hei du.

jeg har nettopp sluttet å røyke. Er foreløpig på stadiet hvor jeg teller dager. 12 nå!

Jeg leste boka til Carr, grundig, og prøvde å slutte, men sprakk. Så gikk det noen måneder. Så leste jeg den igjen, grundig, og prøvde, og sprakk.

Grunnen til at jeg ikke klarte det, var nok min motivasjon. Jeg prøve å slutte pga press fra andre. Det er sjelden lurt.

Så røykte jeg i mange måneder. Før jeg bestemte meg for å slutte igjen. Har ikke lest boka til Carr denne gangen. Men kjenner at budskapet hans har modnet i meg, og jeg forstår bedre hva han mente med det han skrev.

Jeg har ingen fysiske behov eller plager. Røykesuget var der de første 2 dagene, så ble det borte. Nå er det kun nikotinmonsteret og jeg som kampes. Det sitter mellom øra! Jeg skal ta fram boka igjen og lese utvalgte kapitler.

Jeg vil virkelig anbefale deg å prøve. Du har ikke noe å tape på det.

Hei du.

jeg har nettopp sluttet å røyke. Er foreløpig på stadiet hvor jeg teller dager. 12 nå!

Jeg leste boka til Carr, grundig, og prøvde å slutte, men sprakk. Så gikk det noen måneder. Så leste jeg den igjen, grundig, og prøvde, og sprakk.

Grunnen til at jeg ikke klarte det, var nok min motivasjon. Jeg prøve å slutte pga press fra andre. Det er sjelden lurt.

Så røykte jeg i mange måneder. Før jeg bestemte meg for å slutte igjen. Har ikke lest boka til Carr denne gangen. Men kjenner at budskapet hans har modnet i meg, og jeg forstår bedre hva han mente med det han skrev.

Jeg har ingen fysiske behov eller plager. Røykesuget var der de første 2 dagene, så ble det borte. Nå er det kun nikotinmonsteret og jeg som kampes. Det sitter mellom øra! Jeg skal ta fram boka igjen og lese utvalgte kapitler.

Jeg vil virkelig anbefale deg å prøve. Du har ikke noe å tape på det.

Jeg sluttet etter å ha lest boken til Carr. Den ble en ahaopplevelse for meg og det var ikke noe problem å slutte i det hele tatt, jeg var også faktisk i kjempehumør etter jeg sluttet fordi jeg følte jeg klarte det så bra. Anbefaler boken på det varmeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...