Gå til innhold

Gripp, Morsk ,Prozak ( i alfabetisk rekkefølge) , mfl

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Vennligst slutt å bruke doktoronline som arena for krangling.

Vi ønsker ikke å bruke ressurser på å avgjøre hvem som er "skyldig" i disse kranglene, derimot vil vi fremover slette hele tråder hvor denne type krangling forekommer. Dette vil i såfall dessverre også gå ut over andre brukere som ønsker å diskutere på et mer seriøst nivå.

Fortsetter under...

Skulle gjerne likt å vist om det Prozak hevder litt lenger ned i tråden om årsakene til slettingen av disse trådene er sant, eller om det er noe fyren (igjen) sitter og lyver og fantaserer om.

Må dere virkelig begynne å krangle her på denne tråden også:)

Å gi dere advarsel er jo virkelig å få satt fart i beskyldningene mot hverandre...

He, he

Gjest EnLitenKattepus

Må dere virkelig begynne å krangle her på denne tråden også:)

Å gi dere advarsel er jo virkelig å få satt fart i beskyldningene mot hverandre...

He, he

denne tråden er nok sikkert også borte før solnedgang....

Skulle gjerne likt å vist om det Prozak hevder litt lenger ned i tråden om årsakene til slettingen av disse trådene er sant, eller om det er noe fyren (igjen) sitter og lyver og fantaserer om.

Noen ganger minner du meg om niåringen og femåringen her i huset. Idag har de krangla så busta fyker og de beskyldningene hagler.

*glede seg til skolestart imorgen*

Annonse

Gjest Moderator

Trådene ble slettet pga all kranglingen og de grove beskyldningene. Det manglet i allefall ikke på grunnlag for sletting...

Hovedtråden var slettet før vi hadde sett mail fra noen av dere.

Gjest Moderator

Noen ganger minner du meg om niåringen og femåringen her i huset. Idag har de krangla så busta fyker og de beskyldningene hagler.

*glede seg til skolestart imorgen*

Tror du skolestarten også kan gjøre min jobb lettere?

Trådene ble slettet pga all kranglingen og de grove beskyldningene. Det manglet i allefall ikke på grunnlag for sletting...

Hovedtråden var slettet før vi hadde sett mail fra noen av dere.

De oppfører seg som krakilske tenåringer.....

Annonse

Jeg er hjemme jeg.

Eller er det skyting eller steinkasting du tenker på, i tilfelle er jeg ikke hjemme.

Skytingen her i huset er det mannen som tar seg av...

Og skitkastingen er det minstemannnen som gjør.

Jeg er bare snill jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...