Gå til innhold

Nyrebekken betennelse og alergi

Anbefalte innlegg

Gjest Agnes

Hei. Hjelp meg?

Jeg har vert plaget av urinveisinfeksjoner siden jeg var lita, etter at jeg ble voksen ble d nyrebekkenbetennelser ca.5-8 ganer pr. år.

Jeg blir skikkelig syk med 40 i feber og er helt utslått! Jeg har flere ganger vært lagt inn på sykehus med dette. Problemet er nå at jeg er så alergisk mot alt av

antibiotika at nå er det ikke noe som jeg tåler.nå spiser jeg Keflex som "bare" gir hodepine, oppkast og svimmelhet.

Er det virkelig ingenting å gjøre?

Jeg er fortvilt!!!!!!!1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24208-nyrebekken-betennelse-og-alergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det er viktig at det blitt undersøkelser for å være sikker på om det kan være en årsak til infeksjonene dine. Finner man en årsak, kan man ofte rette på det. - Hos noen finner man ikke noen årsak til infeksjonene, og da må man gjennom negahlinger med antibiotika.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...