Snacky1365380698 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Troppet opp på IKEA med godt mot. Der var det jo som vanlig fullt kaos, masse folk og hylende unger. Takk og lov for at sambo ble satt igjen hjemme. Dette var en prøvelse bare for meg, og jeg liker som regel IKEA. Men herregud...har nå oppdaget hva jeg faktisk har i vente. Er jo ikke bare snakk om bare sofa og seng lenger. Men gardiner, bestikk, lamper, kroker i garderobeskap, speil...herregud...jeg gidder ikke dette. Har jo samlet seg opp en del ting i årene som student, men som leieboer i møblert leilighet er TV'n det eneste "store" jeg eier. Skjønner ikke helt når jeg skal få tid til dette innimellom all jobbing. Og så ar det jo dette med å flytte ut fra der vi bor nå... Gleder meg masse til å flytte inn i nyinnkjøpt leil, altså, men akk!, måtte bare sutre litt:)*sukk*... 0 Siter
Gemini Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Du MÅ jo ikke kjøpe alt på IKEA da..! :-) Bohus, Skeidar og alle andre møbelkjeder ser ut til å spy ut tilbudsbrosjyrer i disse dager, så det burde være mulig å få kjøpt både møbler og øvrig inventar slike steder, til en grei pris. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 Du MÅ jo ikke kjøpe alt på IKEA da..! :-) Bohus, Skeidar og alle andre møbelkjeder ser ut til å spy ut tilbudsbrosjyrer i disse dager, så det burde være mulig å få kjøpt både møbler og øvrig inventar slike steder, til en grei pris. Jeg vet, jeg vet. Men alt må uansett kjøpes. Og det å ta stilling til alt mulig av praktiske ting er ganske langt unna min "leve-fra-dag-til-dag-tilværelse" jeg har hatt de siste årene. Kapitulerte rimelig kjapt der jeg stod i gardinavd på IKEA og oppdaget hva det å være voksen faktisk innebærer 0 Siter
Gemini Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg vet, jeg vet. Men alt må uansett kjøpes. Og det å ta stilling til alt mulig av praktiske ting er ganske langt unna min "leve-fra-dag-til-dag-tilværelse" jeg har hatt de siste årene. Kapitulerte rimelig kjapt der jeg stod i gardinavd på IKEA og oppdaget hva det å være voksen faktisk innebærer Ah - så det er der skoen trykker :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg vet, jeg vet. Men alt må uansett kjøpes. Og det å ta stilling til alt mulig av praktiske ting er ganske langt unna min "leve-fra-dag-til-dag-tilværelse" jeg har hatt de siste årene. Kapitulerte rimelig kjapt der jeg stod i gardinavd på IKEA og oppdaget hva det å være voksen faktisk innebærer Altså sånn helt ærlig så er jeg shoppe gal... gir du meg spenna å skriver liste;) hehe... så skal jeg shoppe for deg jeg:P Bare så synd jeg bor i utlandet:P 0 Siter
Gemini Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Altså sånn helt ærlig så er jeg shoppe gal... gir du meg spenna å skriver liste;) hehe... så skal jeg shoppe for deg jeg:P Bare så synd jeg bor i utlandet:P Synes du det er like kult å shoppe til andre også? En ting er gaver man skal gi bort, eller ting man skal ha glede av sjøl, men shoppe bare for shoppingens skyld, når det er for en annen? 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Altså sånn helt ærlig så er jeg shoppe gal... gir du meg spenna å skriver liste;) hehe... så skal jeg shoppe for deg jeg:P Bare så synd jeg bor i utlandet:P Ja, det var synd! Tror kanekje jeg burde legge ut anbud på det å handle for meg 0 Siter
Mistera Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Synes du det er like kult å shoppe til andre også? En ting er gaver man skal gi bort, eller ting man skal ha glede av sjøl, men shoppe bare for shoppingens skyld, når det er for en annen? Ja jeg gjør faktisk det:) Men ennå morsomere hadde det vært å fått satt det hele isammen selv også... Grunnen; det bor en liten iteriørdesigner i meg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.