Gjest Morsk Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Send meg en mail på [email protected] En lite ting jeg vil klare opp i:) 0 Siter
Goliath Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Mail sendt - beklager litt sen tilbakemelding, men det har vært en hektisk dag..... Nå ligger det heldigvis en morsom langhelg å venter:-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Mail sendt - beklager litt sen tilbakemelding, men det har vært en hektisk dag..... Nå ligger det heldigvis en morsom langhelg å venter:-) Ingen mail mottatt. Ser ut til at systemet på DOL ikke takler denne adressen:) dol_morsk(krøllalfa)hotmail.com Langhelg ja..det har jeg også, men desverre ikke før neste:( 0 Siter
Goliath Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Ingen mail mottatt. Ser ut til at systemet på DOL ikke takler denne adressen:) dol_morsk(krøllalfa)hotmail.com Langhelg ja..det har jeg også, men desverre ikke før neste:( Nå er jeg tilbake, og ny mail sendt - forhåpentlig til rett adresse denne gang:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.