hansemann100 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hei, for 9 uker siden var jeg så teit og hadde sex med en prostituert i vitenamn. dager etter på fikk jeg stiv nakke, hodepine, og måtte bare krype til sengs. Dagen etter på var jeg oppegående igjenn, men var veldig opphoven i halsen, og bak kne. Var til lege der etter 2 uker, og han ga meg antibiotika. Da forsvannt hovelsen, men var i dårlig form. Etter en uke med antibiotika bynndte jeg å få leamus i beina, desse har vart, og leamus har nå startet i hele kroppen. Har vert veldig dårlig i beina de sisste 5ukene, blir gåen i leggen og helen.(som gangsperre) Fikk også et utslett på penis 5 uker etter samleie. Dette er en strek i fra testikkler, som går hele vegen til tuppen av penis, som en 5mm tjukk strekk som er mørk hudfarge.Har også veldig rød forhud. Hva kan dette vere. Har vert til lege, men dem finner ikke ut av hva virus som har rammet meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242169-syk-i-asia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei, Det er mye rart man kan plukke opp fra vietnamesiske prostituerte. Jeg kan tenke meg at dine symptomer fra penis kan være en seksuelt overført infeksjon, uten å kunne si nøyaktig hva det er. Når din lege ikke kunne diagnostisere tilstanden etter å ha undersøkt deg er det enda mer vanskelig for meg, som bare har din meget korte beskrivelse. Det kan være bakterier, eventuelt virus, men kan også være parasitter som ikke forekommer her til lands. Når det gjelder dine symptomer dage n etter dette hendte har jeg mer problemer med å finne sammenheng. Det tar noe mer tid enn en dag før de fleste infeksjoner gir symptomer. Det kan ha vært noe tilfeldig sammentreff. Når det gjelder dine symptomer fra leggen og "leamus" vil jeg regne med at det ikke er noe sammenheng og vil gå ober av seg selv. Når det gjelder din penis ville jeg hvis jeg hadde noe slik gå til en spesialist i hud og seksuet overførte sykdommer, f. eks. Olafiaklinikken i Oslo, forutsatt at plagene ikke går over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242169-syk-i-asia/#findComment-1877092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.