Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

For to dager siden koste jeg meg med en jente som visstnok skal være jomfru. Vi hadde på forhånd bestemt at vi ikke skulle ha samleie. Det var likevel kontakt (ingen penetrering). Jeg brukte ikke kondom for jeg skulle jo ikke ha behov for det. De siste dagene har jeg fulgt med og kan se litt blank, klar og klebrig veske. Det er ikke mye og det er ikke alltid der. Det kan komme hvis jeg klemmer også. Jeg har ingen videre plager, men jeg er veldig bekymret. Kan det være klamydia? Problemet er at jeg ikke har vært obs på dette før, så jeg vet ikke om den vesken var der tidligere også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242272-litt-blank-veske-fra-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...