Gemini Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 jepp -"*flyvertinne på bombefly* der har du MEG lissom: http://www.mardigrasoutlet.com/_images/products/stewardess-costume-300.jpg hehe Eller der: http://www.exploreshop.com/images/big/stewardess.jpg ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Oki, men da har du det iallefall morsom, plinger på knappen utallige ganger... mer øl takk:) likøøør, Mistera, likøøøøør 0 Siter
Mistera Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 hvis alle tumler om til høyre inne i flyet - vil flyet vippe da? Har du ikke sett politiskolen med han tjukke? Var nok med bare han:D på ene sida a flyet:D 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Eller der: http://www.exploreshop.com/images/big/stewardess.jpg ;-) Pøh! hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 men hva er det du liker ved det? Trangt for beina (redd for blodpropp) Sitter man innerst på en treerrad så må man tisse -og de ved siden av har sovna - så man holder seg Alle som ser ut som terrorister ER terrorister -og du kan foremlig se dynamittgubbene rundt magen deres. Det er jækla høyt oppe fra bakken! Det er helt tett - lufta kan bli brukt opp! Føg nøye med på ansiktet til flyvertinnene - når de visker har de HELT sikkert fått en bombetrussel eller hørt en lyd som ikke skal være der, og så har de lært på flyvertinneskolen at de skal smile anstrengt og berolige folk. Får jeg ikke sitte ved midtgangen og strukket beinet ut - sånn som når handlevogna blir stående der - dauer jeg. etc. etc. MORO? å aldri i verden - men jeg flyr Du kan jo reservere sete ved midtgang på mange flighter da. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Har du ikke sett politiskolen med han tjukke? Var nok med bare han:D på ene sida a flyet:D hihi - joooo og jeg tror på sånt jeg.... 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Du kan jo reservere sete ved midtgang på mange flighter da. :-) Det gjør jeg alltid men en gang var det to som gjerne ville sitte sammen - og så - du veit - snill som jeg er....hater dem... 0 Siter
Mistera Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 likøøør, Mistera, likøøøøør AHA:) jammen da er du jo sørpefull da:) og da går vel flighten bra, selv om du hadde måtte avvæpne noen terrorister i midtgangen:D 0 Siter
Gemini Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det gjør jeg alltid men en gang var det to som gjerne ville sitte sammen - og så - du veit - snill som jeg er....hater dem... Du får øve deg på å bli mindre snill. Forklare det ut fra helse-årsaker, eller no'. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 hihi - joooo og jeg tror på sånt jeg.... Hehehe, da hadde det ikke vært så vanskelig å styrta et fly da?? hehe... dette må prøves:S hihihihi 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Du får øve deg på å bli mindre snill. Forklare det ut fra helse-årsaker, eller no'. de kjente nok svettelukta! hihi 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 AHA:) jammen da er du jo sørpefull da:) og da går vel flighten bra, selv om du hadde måtte avvæpne noen terrorister i midtgangen:D jepp 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Ser norske medier gir den knallkritikker. Fire seksere. Hadde trodd denne skulle bli slakta. Det må være vrient å lage en god film om denne hendelsen. Denne skal jeg definitivt se. Har for øvrig lettere flyskrekk jeg også (det ser ut til å gå seg til jo mer jeg flyr), men jeg er ikke akkurat redd for at terrorister skal sprenge meg i lufta. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Ser norske medier gir den knallkritikker. Fire seksere. Hadde trodd denne skulle bli slakta. Det må være vrient å lage en god film om denne hendelsen. Denne skal jeg definitivt se. Har for øvrig lettere flyskrekk jeg også (det ser ut til å gå seg til jo mer jeg flyr), men jeg er ikke akkurat redd for at terrorister skal sprenge meg i lufta. tror faktisk det er tryggere å fly nå en noensinne i hvertfall i forbindelse med terrorangrep etc. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 tror faktisk det er tryggere å fly nå en noensinne i hvertfall i forbindelse med terrorangrep etc. Fly som transportmiddel har vel alltid vært trygt. Men det skal godt gjøres å dra med seg bomber inn på flyene i framtiden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg skal i hvert fall se den ) Men jeg har ikke flyskrekk lenger etter at jeg opplevde jordskjelv på 6,9 Richter. Da ville jeg bare hjem og det var en lettelse å komme opp i lufta for jorda skalv med jevne mellomrom og jeg var dritredd. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg skal se den, det er i alle fall sikkert. At den har fått gode kritikker gjør meg bare enda mer oppsatt på å få den med meg. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Dette er vel ikke en film vi får se ombord i flyet på vei over atlanteren eller.... 0 Siter
mAd Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 hvis alle tumler om til høyre inne i flyet - vil flyet vippe da? Sannelig om jeg veit, men en gang jeg tok fly hjem (Widerøe, minste typen), var vi veldig få passasjerer og da kom de og flytta oss rundt litt sånn at vi satt nogenlunde like mange på hver side.. hmm 0 Siter
Lunepunen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Filmen er absolutt verd å se!!! Man kan få frysninger opp ryggraden av å se og høre om de ulike avsløringene!! Man får selfølgelig se twin towers bli truffet, men filmen har også andre avsløringer som er helt ufattelig!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.