Gå til innhold

Filmer å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode filmer å anbefale? Gjerne type thriller, action etc, evt en skikkelig god grinefilm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grinefilm - Just like heaven

Underholdning - Walk the line

Drama - Cinderella man

Dokumentar - Min date med Drew Barrymore

Thriller - Red Eye

hare1365380455
Skrevet

The constant gardener, Kiss kiss bang bang, Lilja 4-ever, The score eller The italian job.

Skrevet

The inside man likte jeg også!

Man kan jo ikke annet enn å like når selveste Denzel har hovedrollen! :D

Skrevet

Man kan jo ikke annet enn å like når selveste Denzel har hovedrollen! :D

Hvis DW er en favoritt, så burde du virkelig se bones me Dw og angelina jolie. Og ikke minst man on fire me dakota (ung skuespiller) veldig lovende og DW!

Skrevet

Hvis DW er en favoritt, så burde du virkelig se bones me Dw og angelina jolie. Og ikke minst man on fire me dakota (ung skuespiller) veldig lovende og DW!

Det finnes vel knapt en film med Denzel jeg _ikke_ har sett...

*sukk*

:D

(En av mine favoritter er forresten The Hurricane, filmen basert på historien om bokseren med samme kallenavn. Sett den?)

Skrevet

Det finnes vel knapt en film med Denzel jeg _ikke_ har sett...

*sukk*

:D

(En av mine favoritter er forresten The Hurricane, filmen basert på historien om bokseren med samme kallenavn. Sett den?)

Nei tror faktisk ikke det! Man on fire er en av mine favoritter:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...