Signaturelle Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Noen som har noen gode filmer å anbefale? Gjerne type thriller, action etc, evt en skikkelig god grinefilm 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Grinefilm - Just like heaven Underholdning - Walk the line Drama - Cinderella man Dokumentar - Min date med Drew Barrymore Thriller - Red Eye 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 The constant gardener, Kiss kiss bang bang, Lilja 4-ever, The score eller The italian job. 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Sånn apropos krig i Libanon: Zozo http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7516 Ellers har jeg nylig sett og latt meg underholde av blant andre Walk the line, Kiss Kiss Bang Bang, The Inside Man, En hushjelp til besvær etc. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Sånn apropos krig i Libanon: Zozo http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7516 Ellers har jeg nylig sett og latt meg underholde av blant andre Walk the line, Kiss Kiss Bang Bang, The Inside Man, En hushjelp til besvær etc. The inside man likte jeg også! 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 The inside man likte jeg også! Man kan jo ikke annet enn å like når selveste Denzel har hovedrollen! 0 Siter
Lunepunen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Man kan jo ikke annet enn å like når selveste Denzel har hovedrollen! Hvis DW er en favoritt, så burde du virkelig se bones me Dw og angelina jolie. Og ikke minst man on fire me dakota (ung skuespiller) veldig lovende og DW! 0 Siter
Klara Q Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hvis DW er en favoritt, så burde du virkelig se bones me Dw og angelina jolie. Og ikke minst man on fire me dakota (ung skuespiller) veldig lovende og DW! Det finnes vel knapt en film med Denzel jeg _ikke_ har sett... *sukk* (En av mine favoritter er forresten The Hurricane, filmen basert på historien om bokseren med samme kallenavn. Sett den?) 0 Siter
Lunepunen Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Det finnes vel knapt en film med Denzel jeg _ikke_ har sett... *sukk* (En av mine favoritter er forresten The Hurricane, filmen basert på historien om bokseren med samme kallenavn. Sett den?) Nei tror faktisk ikke det! Man on fire er en av mine favoritter:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.