Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg har ryddet soverommet i dag. Fant da en god del smykker som jeg har slengt fra meg. Ikke noe kostbart, men greie og ha til og live opp litt med. Hvordan oppbevarer dere de?Mine er i ett konstant kaos, og jeg har enda ikke kommet på en glup ide på hvordan de kan henge pent og pyntelig, klare til bruk. Finnes det noe og få kjøpt? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Moren min har de på knagger, hva heter det nå? Det er altså en slik "knaggrekke" som man kan henge tøy på. Du kan ha en i tre eller noe. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Moren min har de på knagger, hva heter det nå? Det er altså en slik "knaggrekke" som man kan henge tøy på. Du kan ha en i tre eller noe. Det kan jeg jo ha, jeg kan henge opp knaggerekke på soverommet, det er rett ved badet, og stort, he he badet har jeg allerede fylt opp ) 0 Siter
Atene Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg lager smykker selv, og har uhyggelig mange... De fleste henger på en bøyle med s-kroker. Nå så jeg akkurat et lite stativ i Ikea-katalogen, i lakkert metall, det kostet vel ca. 35 kroner, lurer på om jeg skal prøve et sånt også. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Det kan jeg jo ha, jeg kan henge opp knaggerekke på soverommet, det er rett ved badet, og stort, he he badet har jeg allerede fylt opp ) Biltema har noen fine knaggrekker i metall. :-) Ellers ønsker jeg meg en miniatyr-kommode med maaaaange skuffer, som ringer, øredobber og andre små-smykker kan ligge i, uten å bli et svare kaos... Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte en i Hellas som jeg så i fjor, men den var så stygt dekorert. Har sett en sånn i Norge også, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe den, bar hintet til min kjære om at jeg ønsker meg en sånn... hihi 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 En liten, søt knagg. Jeg får holde øynene åpne så snubler jeg kanskje over en søt en ) Leter man bevist etter noe, finner man det sjelden ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg lager smykker selv, og har uhyggelig mange... De fleste henger på en bøyle med s-kroker. Nå så jeg akkurat et lite stativ i Ikea-katalogen, i lakkert metall, det kostet vel ca. 35 kroner, lurer på om jeg skal prøve et sånt også. Jeg har også lurt på om jeg skal begynne og lage selv, men somler meg aldri til det. Spark meg gjerne igang! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Biltema har noen fine knaggrekker i metall. :-) Ellers ønsker jeg meg en miniatyr-kommode med maaaaange skuffer, som ringer, øredobber og andre små-smykker kan ligge i, uten å bli et svare kaos... Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte en i Hellas som jeg så i fjor, men den var så stygt dekorert. Har sett en sånn i Norge også, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe den, bar hintet til min kjære om at jeg ønsker meg en sånn... hihi Ah, da bør jeg hinte jeg også da, liten kommode hadde jo vært greit. Og det er ikke alt for lenge til jeg har bursdag... 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg får holde øynene åpne så snubler jeg kanskje over en søt en ) Leter man bevist etter noe, finner man det sjelden ;-) Godt argument for å være impulsshopper! :-) Jeg kjenner til problemet med å aldri finne det man leter etter... 0 Siter
Gemini Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg får holde øynene åpne så snubler jeg kanskje over en søt en ) Leter man bevist etter noe, finner man det sjelden ;-) Noe sånt? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=91420 Skriv ellers inn knagg eller knagger i søkefeltet på hovedsiden til biltema.no for å finne flere 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Godt argument for å være impulsshopper! :-) Jeg kjenner til problemet med å aldri finne det man leter etter... Men den dagen jeg ikke skal ha noe som helst, kommer jeg ofte hjem med flere poser. Godt og høre at det ikke bare er meg! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Noe sånt? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=91420 Skriv ellers inn knagg eller knagger i søkefeltet på hovedsiden til biltema.no for å finne flere Den var lur, takk for link ) 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg lager smykker selv, og har uhyggelig mange... De fleste henger på en bøyle med s-kroker. Nå så jeg akkurat et lite stativ i Ikea-katalogen, i lakkert metall, det kostet vel ca. 35 kroner, lurer på om jeg skal prøve et sånt også. Hva lager du det av? 0 Siter
Atene Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hva lager du det av? Det vanlige... perler og sånt. Har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende deg en link til siden min. 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Det vanlige... perler og sånt. Har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende deg en link til siden min. [email protected] 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Det vanlige... perler og sånt. Har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende deg en link til siden min. Du, send til meg også da *smile pent* [email protected] 0 Siter
org Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 De jeg vanligvis bruker, henger på to knagger på badet. De jeg vanligvis ikke bruker, har jeg i et stort smykkeskrin. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 De jeg vanligvis bruker, henger på to knagger på badet. De jeg vanligvis ikke bruker, har jeg i et stort smykkeskrin. De har en tendens til og vikle seg sammen i smykkeskrinet mitt. Men jeg skal gå til innkjøp av en knaggerekke av ett eller annet slag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.